اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

مردم ولایتمداری خود را در آیین 22 بهمن به نمایش می‌گذارند

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم ولایتمداری خود را در آیین 22 بهمن به نمایش می‌گذارند.

مردم ولایتمداری خود را در آیین 22 بهمن به نمایش می‌گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم ولایتمداری خود را در آیین 22 بهمن به نمایش می‌گذارند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران سرچشمه تمام برکات در جهان اسلام بوده و این هدیه الهی در طول 33 سال حیات پر برکت خود منشأ خدمات ماندگار در عرصه‌های متعدد شده است.

این بیانیه می‌افزاید: پیام رهایی‌بخش امام خمینی (ره) به ملت ایران، استقلال و آزادی در پناه حکومتی بر مبنای اسلام بوده و چنین تفکر بالنده‌ای امروز در اقصی نقاط کشورهای اسلامی شنیده می‌شود و بی‌تردید تبلور این شعار بنیادین حضرت امام (ره) در طول 33 سال تلاش بی‌وقفه برای توسعه کشور نشانه‌های بارزی چون پیشرفت در فناوری‌های نانو، بهره‌گیری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و اقتدار نظامی همراه با عزت مردم کشور را به همراه داشته است.

بیانیه ادامه می‌دهد: ایام مبارک دهه فجر در حالی گرامی داشته می‌شود که در بسیاری از عرصه‌های بین‌المللی سرافرازی و اقتدار ملت ایران الگویی مناسب برای کشورها و ملل مختلف شده است و فرصت باشکوهی است تا با نشاط حاصل از همدلی و هم‌صدایی ملت و مسئولان برای تحقق چشم‌انداز توسعه کشور گام برداریم.

این بیانیه می‌افزاید: ‌شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و تاکید بر تحقق آرمان‌های والای مقدس جمهوری اسلامی در تبعیت از مقام عظمای ولایت، از عموم مردم ولایتمدار استان ایلام دعوت می‌کند تا همگام و هم‌صدا با سراسر کشور با بصیرت همیشگی خود و شرکت در آیین‌های گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پایبندی و ولایتمداری خود را بار دیگر نمایان ساخته و این حضور خود را به عنوان پیامی آشکار برای مقابله با دشمنان ایران اسلامی اعلام دارند. 

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول