اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

میزان ولایتمداری افراد در انتخابات مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: عملیاتی کردن فرمایشات رهبری در انتخابات توسط مردم و مسئولان و کاندیداها میزان ولایتمداری همه ما را مشخص می‌کند.

میزان ولایتمداری افراد در انتخابات مشخص می‌شود

شکرالله امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام به حدیثی از پیامبر اکرم اشاره کرد و اظهار داشت: دو چیز در راس همه امور است، ایمان به خدا و خدمت به مردم و امروزه مدیران و خادمان ملت با رویکرد دینی تمام سعی و تلاش خویش را در ارائه خدمت بیشتر به مردم معطوف داشته و با تمام توان در عرصه خدمتگزاری حاضر هستند.

وی با اشاره به آغاز سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دست‌آوردهای نظام و انقلاب را در سایه تبعیت از ولایت‌فقیه شگفت‌آور خواند و گفت: این مهم میسور نشد مگر در سایه اتحاد و همدلی مردم و مسئولان و همراهی همه آحاد جامعه با رهبری ولی‌فقیه که تاکنون بهره زیادی نصیب ملت شده است.

امامی با بیان این که تمام اندیشمندان حکومت اسلامی را در دو قالب و شکل تعریف کرده‌اند، افزود: یکی از قالب‌های حکومت اسلامی ولایت و رهبری پیشوایان معصوم (ع) بوده و قالب دیگر رهبری و ولایت اهل علم و فقهای عادل در عصر غیبت می‌باشد.

وی تصریح کرد: نعمت ولایت و رهبری یکی از بالاترین نعمت‌های الهی نازل شده بر ملت ایران است که باید قدر آن را دانست و در مسیر ولایت حرکت کرد.

امامی با تاسی از سخن امام راحل که فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد"، تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه را نیاز دیروز، امروز و فردا دانست و بر تبعیت از فرامین رهبری در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نمادی از مشارکت و شعور سیاسی ملت ایران تاکید کرد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان چرام افزود: شعار محوری انتخابات نهم مشارکت حداکثری، عدالت محوری، امانت‌داری و قانون مداری است که همه آحاد جامعه اعم از نامزدها، هواداران و مسئولان ستادها و مسئولان اجرایی را به رعایت قانون و قانون‌مداری دعوت کرده است.

فرماندار چرام به میزان پایبندی افراد در انتخابات به فرمایشات رهبری اشاره کرد و گفت: عملیاتی کردن فرمایشات رهبری در انتخابات توسط مردم و مسئولان و کاندیداها میزان ولایتمداری همه ما را مشخص می‌کند.

امامی اظهار امیدواری کرد که در سایه همدلی و تعالیم ولایی انتخاباتی دشمن شکن در همه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص چرام خواهیم داشت.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول