اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کردستان:

وحدت و ولایت‌مداری ملت ایران ناکامی دشمنان را استمرار می‌بخشد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول عمر انقلاب گفت: وحدت و ولایت‌مداری ملت ایران همواره موجب ناکامی و ناامیدی دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های آنان شده و آن را استمرار می‌بخشد.

وحدت و ولایت‌مداری ملت ایران ناکامی دشمنان را استمرار می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محسن حسن‌خانی بعد از ظهر امروز در دیدار ‌نیروهای مسلح استان کردستان با نماینده ولی فقیه اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان ثمره عملی انقلاب در پرتو ایمان به خداوند، قرآن، اسلام ناب محمدی، وحدت کلمه و ایثار و از خودگذشتگی هزاران انسان آزاده و جان برکف به وجود آمده و حراست از آن وظیفه آحاد جامعه به ویژه نیروهای مسلح است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح و جان برکف ایران اسلامی از همان روزهای آغاز این نظام الهی با لیاقت و شجاعت وصف ناپذیری پا در رکاب رهبر و مقتدای خود امام(ره) در راستای دفاع و حراست از این انقلاب الهی با تمام توان کوشیده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت خواست ملتی واحد برای پیاده‌سازی اسلام ناب محمدی و مبارزه با ظلم و ستم بود.

حسن‌خانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ریشه‌کن کردن انقلاب اسلامی، گفت: بروز چالش‌های اساسی ناشی از فشار قدرت استکبار به بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب آغاز شد که مهم‌ترین آن تحمیل جنگ هشت ساله و نابرابر دفاع مقدس به ایران بود.

وی اضافه کرد: مقاومت نیروهای مسلح مکتبی و پیرو خط رهبری  و صبر، استقامت و از جان گذشتگی مردم و در کنار رهبری‌های داهیانه امام راحل(ره) موجب شکست سخت دشمنان در این دوران حساس و حیاتی شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان کردستان، دشمنان نظام بعد از ناامید شدن از جنگ سخت و فیزیکی با تغییر تاکتیک و استفاده از امکانات گسترده همچون ماهواره، اینترنت و غیره سعی در به زانو درآورند ملت ایران را دارند.

حسن‌خانی افزود: امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با رواج انواع مواد مخدر، آلات و ابزار مخرب فرهنگی، گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی که غالبا فساد و بی‌بندوباری را ترویج می‌دهند سعی‌ دارند مرزهای عفاف و اخلاق در جامعه را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه به دلیل بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت همیشه در عرصه ایران و راهنمایی‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب نقشه‌های دشمنان همواره نقش برآب می‌شود.

وی افزود: ‌بدون شک انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که در پرتو الطاف حضرت حق و رهبری حکیمانه امام راحل(ره) و با وحدت کلمه ملت ایران در 22 بهمن ماه 57 به پیروزی رسید و هیمنه پوشالی استکبار را در هم‌پیچید در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان همواره سربلند و پیروز خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: امروز به فضل خدا آرمان‌های امام راحل(ره) یکی پس از دیگر محقق و انقلاب الهی ایران به سراسر جهان صادر شده است.

حسن‌خانی افزود: این افتخار بزرگی برای ملت ایران است که ملت‌های آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی خویش از انقلاب اسلامی ما الگو می‌گیرند.

به گفته وی، بسیاری از صاحب‌نظران علوم سیاسی و اجتماعی در سراسر جهان انقلاب ملت‌های آزادی خواه همچون مصر، تونس، یمن، بحرین و عربستان را که در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته‌اند، نوعی الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران می‌دانند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: امروزه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی علی‌رغم همه شیطنت‌های دنیای استکبار با عشق، تعهد و دلبستگی هرچه بیشتر به رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های راستین نظام جمهوری اسلامی با بیداری و هوشیاری کامل در برابر دشمنان ایستاده است.

حسن‌خانی افزود: ملت ایران با حضور میلیون‌ها نفری خود در راهپیمایی‌های مختلف به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و حضور پرشور در صحنه انتخابات ضمن مشارکت در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اعلام می‌کنند.

وی در ادامه به برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح استان در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت:‌ برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و ورزشی، همایش کوهپیمایی، نورافشانی در 12 و 22 بهمن، دیدار با خانواده شهدا، حضور در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه و برگزاری جنگ‌های شادی با حضور خانواده‌ها از برنامه‌های این ستاد در طول دهه فجر در سطح استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مقتدر و قدرتمند ایران در کنار ملت شهید پرور ایران اسلامی تحت فرمان رهبر معظم انقلاب در برابر هرگونه تهدید دشمنان و بیگانگان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول