اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

استکبار سلاحی در برابر ولایتمداری ملت ایران ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گچساران گفت: استکبار در برابر ولایتمداری و بصیرت ملت ایران سلاحی ندارد و همانند همیشه محکوم به شکست است.

استکبار سلاحی در برابر ولایتمداری ملت ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران که با حضور رئیس و اعضای شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تعمیق باورهای انقلابی و اسلامی در بین دانشجویان بوده و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این زمینه ضرورت دارد.

* حضور فعال مردم در برنامه‌های دهه فجر خاری به چشم دشمنان انقلاب شده است

امام جمعه موقت گچساران و رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران دهه فجر را گرامیداشت یاد و خاطره انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت ارزش‌ها و ایثارها دانست و بر هرچه باشکوه‌تر برگزاری برنامه‌های این دهه تأکید کرد.

کرمی ابراز داشت: انقلاب اسلامی به کشور و ملت ایران عزت و افتخار داد و موجب سرافرازی کشورمان در عرصه‌های مختلف جهانی شد.

وی یادآور شد: جشن‌های سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در نقاط مختلف شهری و روستایی گچساران مانند سال‌های قبل و پرشورتر از گذشته در حال اجرا است.

کرمی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای عدم حضور پرشور مردم انقلابی ایران در برنامه‌های دهه فجر نقشه‌ کشیده بودند که بصیرت ملت ولایتمدار ایران و حضور در تمامی صحنه‌ها خاری به چشم دشمنان شده است.

*تبیین ارزش‌های انقلاب مهم‌ترین اولویت برنامه‌های دهه فجر است

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با تأکید بر تبیین ارزش‌های انقلاب برای جوانان افزود: گرامیداشت یاد و خاطره انقلاب شکوهمند اسلامی، گرامیداشت ارزش‌ها و ایثارها است.

کرمی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بیان داشت: این برنامه‌ها در بخش‌های دانشجویی، اعضای هیئت علمی، کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت گچساران انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل سومی‌ها را مهم‌ترین اولویت برنامه‌های دهه فجر دانست و یادآور شد: طراوت و پویایی دهه فجر و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی باید برای نسل‌های مختلف حفظ شود.

* برگزاری مسابقه آثار امام راحل در فضای مجازی توسط دانشگاه آزاد گچساران

کرمی از برگزاری مسابقه‌ای از آثار گرانقدر حضرت امام راحل در فضای مجازی خبر داد و افزود: علاقمندان می‌توانند پرسشنامه این مسابقه را از سایت www.iaug.ac.ir دریافت کنند.

این مقام دینی و علمی گچساران با تأکید بر فعالیت‌های مجازی فرهنگی در دانشگاه‌ها و سایر مراکز ابراز داشت: با توجه به استقبال روزافزون جوانان از فضاهای مجازی، بهره‌گیری از این فضاها در راستای انتقال پیام و ارزش‌های انقلاب اسلامی به دانشجویان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کرمی نشست علمی با عنوان " تبیین نقش امام خمینی(ره) در مدیریت انقلاب اسلامی "، مراسم غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، اردوی زیارتی فرهنگی به مرقد مطهر امام راحل و حسینیه جماران از جمله برنامه‌های دهه فجر دانشگاه آزاد اسلامی گچساران است.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد گچساران با تأکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزاری آئین‌ها و برنامه‌های سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی تصریح کرد: فضاسازی و آذین‌بندی معابر دانشگاه و محوطه‌ها، برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، برنامه‌ریزی برای شرکت گسترده در مراسم‌های دهه فجر و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دیگر فعالیت‌های اجرایی و برنامه‌های این واحد دانشگاهی است.

کرمی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های خوشنویسی، عکاسی، نقاشی و فیلم ابراز داشت: برگزاری این نمایشگاه‌های فرهنگی و علمی در آشنایی دانشجویان با مظاهر عینی انقلاب نقش مؤثری داشته و آنان را در فضای روز‌های آغازین انقلاب قرار می‌دهد.

* حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب پاسخی کوبنده به تهدیدهای استکبار است

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: آماده‌سازی فضای دانشگاه‌ها از طریق نصب بنر، پوسترهای تبلیغاتی، پرچم سه رنگ و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، استفاده از پرچم‌هایی با مضامین انقلاب اسلامی در ورودی‌ خوابگاه‌ها و اماکن دانشگاهی در افزایش شور و حال انقلابی و دهه فجر دانشجویان تأثیرگذار است.

کرمی ملت ایران را صاحبان اصلی انقلاب و دهه فجر دانست و معتقد است برگزاری مراسم و جشن‌ها باشکوهی که در شأن و منزلت ایام دهه مبارک فجر و هفته وحدت باشد سبب افزایش روحیه و نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم افزایش می‌شود.

این مقام مسئول در گچساران حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب را پاسخی کوبنده به تهدیدها و تحریم‌های استکبار دانست و گفت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های ملت ایران اسلامی بوده و ولایتمدار ایران اسلامی با وحدت و همدلی، گوش به فرمان رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های این نظم مقدس تا پای جان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول