اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

جنگ نرم به دنبال تغییرات ماهوی است/استفاده از قدرت نرم در مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: جنگ نرم به دنبال تغییرات ماهوی است و استفاده از قدرت نرم در مقابله با آن ضرورت دارد.

جنگ نرم به دنبال تغییرات ماهوی است/استفاده از قدرت نرم در مقابله با جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان، مرتضی احمدیان در نخستین نشست شورای استانی بسیج جامعه زنان استان سمنان که در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: جنگ نرم به دنبال تغییرات ماهوی، بنیادین و اساسی در جامعه است.
معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در خصوص تغییر مقابله دشمنان با انقلاب اسلامی و تبدیل آن به جنگ نرم افزود: در این جنگ ایجاد دگرگونی در باورها و ارزش‏های یک جامعه هدف اصلی به شمار می‏آید.
احمدیان ادامه داد: دشمن در این جنگ با تحقق این هدف می‏تواند به اهداف بعدی خود یعنی تغییرات ساختاری دست پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: در جنگ نرم از ابزارهای فرهنگی و رسانه‏های گروهی استفاده می‏شود؛ در این جنگ از ابزارهای روز و فناوری مدرن همراه با تکنیک‏های نو شونده استفاده و در شرایط کنونی این جنگ در فضای سایبری و رسانه‏ای با شدت بیشتری دنبال می‏شود.
معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: تهدیدها و اثرات جنگ نرم را در عرصه‏های گوناگون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‏توان مشاهده کرد.
احمدیان با بیان اینکه برای مقابله با جنگ نرم باید از قدرت نرم استفاده کرد، ادامه داد: بنابراین شرط اصلی برای موفق بودن در مقابله با جنگ نرم، استفاده از قدرت نرم در تمام راهبردهای مورد نظر است و باید راهبردهای اصلی دشمنان را شناسایی و متناسب با هر یک راهبردهایی را تنظیم کرد و به کار گرفت.
معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان به حضور مردم در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: تلاش اصلی بسیج این است که مردم در صحنه بمانند، چرا که وظیفه بسیج اعتلای نظام جمهوری اسلامی بوده و ماموریت اول آن حفظ نظام و دستاوردهای آن است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول