اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان یزد:

کارآمدی جنگ نرم با برنامه‌ریزی از بین می‌رود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به موفقیت‌هایی که دشمن تاکنون در حیطه جنگ نرم به دست آورده است، گفت: کارآمدی جنگ نرم با یک برنامه‌ریزی اصولی از بین می‌رود.

کارآمدی جنگ نرم با برنامه‌ریزی از بین می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حمید رستگاری عصر امروز در همایش مربیان منتخب پیشتازان و فرزانگان کشور با اشاره به آیات و روایات در مورد جایگاه و اهمیت تعلیم و تربیت اظهار داشت: مربیان امور تربیتی و پرورشی که در خط مقدم تربیت قرار گرفته‌اند، وظیفه‌ای بسیار سنگین و خطیر دارند.
وی با تأکید بر اینکه در راه تربیت نسل جوان نیاز مبرم به امام و رهبر داریم و به طور قطع برای موفق بودن در این مسیر باید دست دانش‌آموزان را در دست امام و اهل بیت (ع) قرار دهیم، عنوان کرد: در این مسیر مهم باید موانع را برداریم و نباید چیزی را به دانش‌آموزان تحمیل کنیم.
رستگاری تاکید کرد: زمانی‌که زمینه برای پذیرش فراهم شود،دانش‌آموزان خود در مسیر مستقیم و الهی می‌جوشند.
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش یزد ادامه داد: امروز مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی دغدغه زیادی در مسائل پرورشی و تربیتی جوانان و نوجوانان دارند و اگر این فرصت را از دست بدهیم باید در جای دیگر جوابگو باشیم.
رستگاری با اشاره به تهدید نرم دشمن یادآور شد: در جنگ نرم، دشمن دو موضع اندیشه و تفکر و قلب و عاطفه دانش‌آموزان را هدف قرار داده است و با شبهاتی که درمسائل اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای آنان ایجاد می‌کند، عقل و فکر آنها را درگیر می‌کند.
وی افزود: باید با تدوین برنامه‌هایی، کارآمدی جنگ نرم را از بین ببریم و به عبارتی ما اندیشه‌های دانش آموزان را تسخیر کنیم، آنها را اقناع کنیم و با ارائه آموزش‌های ضروری آنها را دلبسته به نظام کنیم.
رستگاری اجرای طرح‌های نهضت ملی حفظ قرآن، انس با قرآن، همگام با قرآن در سطح مدارس را از جمله طرح‌هایی عنوان کرد که سعی دارد کارآمدی نظام را به رخ جهانیان بکشاند و ذهن و دل دانش‌آموزان را به طرف اندیشه‌های ناب اسلام و پاسداری از خون پاک شهیدان متمایل کنیم.
سومین دوره مجمع مربیان سازمان دانش‌آموزی کشور با حضور 100 نفر از مربیان و رؤسای سازمان‌های دانش‌آموزی کشور در یزد برگزار شد.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول