اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار کریمیان:

فتنه 88 گذر از جنگ نرم تمام عیار بود

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) سپاه استان اردبیل گفت: فتنه سال 88 جنگ نرم سنگین و بسیار پرحرارتی بود که ملت ایران با تکیه بر دو عنصر ولایت و بصیرت به سلامت از آن عبور کردند.

فتنه 88 گذر از جنگ نرم تمام عیار بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان عصر امروز در آستانه سالروز حماسه 9 دی در همایش پاسداران استان با شعار بصیرت میثاق با ولایت در سالن ولایت سپاه استان اردبیل اظهار داشت: دشمن در تمام ابعاد جنگ نرم و روانی علیه نظام ما به پا خاسته است که یکی از این هجمه‌های سنگین را می‌توان فتنه سال 88 نامید که دشمن قدار ما با تمام‌ ساز و برگ خود به میدان آمد تا این انقلاب را به زانو درآورد.
وی تصریح کرد: دشمنان ما با شکست در این جنگ تمام عیار با تحریک مسایل قومی و قبیله‌ای به ویژه تحریک گروه‌های ضد انقلاب نظیر پژاک و منافقان سعی کرده است ترورهای مختلفی را تدارک دیده و تعرض به مرزها را در اولویت قرار دهند.
کریمیان به خباثت آمریکا و انگلیس در طراحی فتنه هشت ماهه در ایران و ابعاد شکل‌گیری آن خاطر نشان کرد: دشمن چندین ماه قبل از انتخابات خرداد سال 88 با نشانه‌ها و علائمی خاص و از طریق نیروهای معاند داخلی سعی می‌کرد انقلاب و ارزش‌های خلق شده در آن را مورد تهدید قرار دهد که در این زمینه علنی کردن برخی اندیشه‌ها از جمله ادعای تقلب در انتخابات از سوی سران فتنه مهم‌ترین ابزار تبلیغی و تحریکی بود تا بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.
این مسئول با یادآوری این‌که دشمن بعد از شکست سنگین در جنگ هشت ساله در این جبهه نیز شکست چندین باره خورده است، اضافه کرد: بیداری ملت ایران و خلق حماسه 9 دی تمام داشته‌ها و اندوخته‌های آنها را بر باد داد و دنیا فهمید که این انقلاب اصالت خود را از ولایت و امت دارد که در همه صحنه‌ها بصیرت و همدلی می‌تواند رمز شکست دشمن باشد.
فرمانده تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل یکی دیگر از اهداف شوم دشمن را در فتنه چندین ماهه را تزلزل جایگاه ولایت فقیه در کشورمان توصیف کرد و ادامه داد: دشمن احساس می‌کرد، می‌تواند با یورش به ساحت ولایت و خط سرخ شهادت این مردم را از بهترین سرمایه‌های خود دلسرد کند اما ملت ما با اطاعت از فرامین رهبری در مقابله با جنگ نرم دشمن حماسه‌ای خلق کردند که این حرکت نه تنها ترفندها را خنثی کرد بلکه از دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی صیانت کرد.
در این همایش که با شرکت خانواده‌های پاسداران و گروه‌های مختلف برگزار شد، برنامه‌های معنوی در گرامیداشت 9 دی و ایام عزاداری سیدالشهدا اجرا شد.
همچنین در آستانه سالروز حماسه ماندگار 9 دی همایش بصیرت بسیجیان اصلاندوز و همچنین بسیجیان دلاور مشگین‌شهر برگزار شد که در این برنامه‌ها بسیجیان با سر دادن شعارهای انقلابی و ارزشی وفاداری خود را به خط امامت و ولایت نشان دادند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول