اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش آبپخش:

نهضت ملی حفظ قرآن گام بزرگی در مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش آبپخش گفت: طرح نهضت ملی حفظ قرآن گام بزرگی در مقابله با جنگ نرم است.

نهضت ملی حفظ قرآن گام بزرگی در مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمود انتظامی عصر امروز در همایش بزرگ قرآنی مدارس بخش آبپخش اظهار داشت:‌ بهترین شیوه مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن تمسک به قرآن کریم است و در سایه توسل به قرآن است که انوار الهی بر دل انسان‌ها می‌تابد.
وی با تاکید بر اهمیت مانوس شدن انسان‌ها با کلام وحی افزود: مانوس شدن انسان‌ها با قرآن و کلان الهی ضمیر و دل‌های آنها را روشن و ایشان را از پلیدی‌ها و زشتی‌ها دور می‌دارد.
انتظامی اذعان داشت: در شرایطی که دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از ابراز تهاجم فرهنگی جنگی نرم علیه ملت مسلمان و ولایتمدار ایران به راه انداخته‌اند باید با طنین‌انداز کردن فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی جامعه و جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را که از حساس‌ترین اقشار جامعه هستند از انحراف و گمراهی نجات دهیم.
رئیس آموزش و پرورش آبپخش تصریح کرد: شیوه‌نامه طرح نهضت ملی قرآن پس از فرمایشات و منویات حضرت امام خامنه‌ای در اول ماه مبارک رمضان سال جاری در جمع حافظان قرآن بیان شد و این طرح مبتنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن تهیه و از طریق ریاست محترم جمهور ابلاغ شد.
انتظامی گفت: ظرفیت اجرای این طرح در حال حاضر تربیت دو میلیون حافظ قرآنی است و قرار است تا پنج سال آینده به 10 میلیون حافظ قرآن افزایش یابد.
وی با اشاره به حضور 16 درصدی دانش‌آموزان در اجرای مرحله اول این طرح یادآور شد: از دو میلیون نفر شرکت کننده در اولین مرحله از اجرای این طرح دانش‌آموزان 16 درصد و مربیان و فرهنگیان نیز 4 درصد در طرح مشارکت دارند.
رئیس آموزش و پرورش آبپخش خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان یکصد و 20 هزار مدرسه در سراسر میهن اسلامی در قالب حضور در این طرح حفظ قرآن کریم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
وی بیان داشت:‌‌ حفظ قرآن کریم باعث طنین‌انداز شدن فرهنگ ناب و غنی قرآنی در جامعه می‌شود و از این طریق جامعه از کج‌رو‌ی و انحرافات به دور می‌ماند و به سعادت و سربلندی می‌رسد.
انتظامی تاکید کرد: خدمت به مردم از بزرگترین لذت‌های مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و مطلوب‌تر به فرهنگیان و مردم شریف و ولایتمدار شهر آبپخش تلاش خواهم کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول