اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیلم:

تغییر در ساختار سیاسی هدف اصلی جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیلم گفت: ایجاد تغییر در ساختار سیاسی هدف اصلی جنگ نرم است.

تغییر در ساختار سیاسی هدف اصلی جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید مقیم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: عرصه انتخابات عرصه جنگ نرم دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و فتنه‌گران با لباس جدید به صحنه می‌آیند.
وی با اشاره به تفاوت‌ها و شباهت‌های جنگ سخت و نرم افزود: انقلاب اسلامی خارج از معادلات ابرقدرت‌ها به پیروزی رسید بنابراین دشمنان از تمام ترفند بر علیه نظام و انقلاب اسلامی استفاده کردند.
امام جمعه دیلم تصریح کرد: با پایمردی و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری کشتی انقلاب به ساحل نجات رسید.
حسینی بوشهری تصریح کرد: نتیجه عدم توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در امور فرهنگی به تهاجم، ناتو، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم تبدیل شد.
وی با بیان اینکه جنگ سخت عینی و ملموس است، اضافه کرد: همه مسئولان با اتحاد و همدلی زمینه را برای برگزاری انتخاباتی با شور فراهم کنند تا بار دیگر نقشه‌های دشمن برای شکست و براندازی نظام جمهوری اسلامی نقش برآب شود.
حسینی بوشهری با اشاره به گستره دامنه جنگ نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: در تهدید نرم هدف دشمن تاثیرگذاری بر انتخابات‌ها، باورهای اساسی و الگوهای رفتاری و سلب این الگوها از مردم است.
حسینی بوشهری با بیان اینکه تهدیدات نرم فاقد عکس‌العمل است اضافه کرد: در جنگ نرم هدف دشمن تسلط بر دل‌ها، مغزها و قلم‌ها است و امروز نیز نظریه‌پردازان آمریکایی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی جنگ نرم را پیشه گرفته‌اند.
وی افزود: جنگ نرم تدریجی، پایدار، تضاد و تردید آفرین است و دشمن در فتنه 88 می‌خواست با هویت ملت ایران بازی کند که مردم نیز با هوشیاری و با بصیرتی خود وارد میدان شدند و تودهنی محکمی به سران فتنه و دشمنان خارجی این سرزمین زدند.
حسینی بوشهری گفت: انقلاب اسلامی خارج از معادلات ابرقدرت‌ها به پیروزی رسید و دشمن با ترفندهای مختلف از جمله جنگ سخت نیز نتوانست پایه‌های این نظام را سست کند بنابر این متوصل به جنگ نرم شد که رهبر معظم انقلاب در ابتدا آن را به عنوان هجوم فرهنگی معرفی کردند که مسئولان وقت که سرگرم سازندگی بودند آنرا تعامل فرهنگی دانستند و این هجوم تبدیل به شبیخون و امروز به ناتوی فرهنگی تبدیل شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول