اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مبلغان حوزه صورت گرفت

بررسی شیوه‌های جنگ نرم در شبکه‌های ماهواره‌ای

خبرگزاری فارس: توطئه ها و اهداف دشمن از تاسیس شبکه‌های فارسی زبان در ماهواره با حضور مبلغان حوزه‌های علمیه و اساتید دانشگاه بررسی شد.

بررسی شیوه‌های جنگ نرم در شبکه‌های ماهواره‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست تخصصی تبلیغ با موضوع بررسی شبکه‌های فارسی زبان پیش از ظهر امروز با حضور دکتر عبدالله بیچرانلو و مبلغان حوزه علمیه قم در سالن جلسات دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد.
در این نشست، سخنرانان و حاضران به تبیین محتوا و اهداف تاسیس شبکه‌های فارسی زبان ماهواره پرداختند و همچنین راهکارهای خنثی کردن توطئه‌های آنها علیه نظام جمهوری اسلامی را بررسی کردند.
بیچرانلو در این نشست با بیان اینکه کشور ما در زمان خاصی قرار گرفته است و دشمنان با تمام توان هجمه‌های خود را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرده‌اند، اظهار داشت: دشمن می‌داند که از راه نظامی قدرت مقابله با جمهوری اسلامی را نخواهد داشت و به همین دلیل در سال‌های اخیر حضور در جنگ نرم را تقویت کرده است.
وی با اشاره به تاسیس برخی شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای در سال‌های اخیر یادآور شد: امروز دشمن برای جذب همه مخاطبان خود برنامه دارد و با تاسیس شبکه‌های مختلف نمایش، مستند، اخبار و حتی موسیقی سعی دارد تا فرهنگ خود را در کشور ما غالب کند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه مبلغان می‌توانند در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش بسزایی ایفا کنند، بیان داشت: مبلغان به عنوان افسران جنگ نرم می‌توانند با شناسایی و تحلیل این برنامه‌ها راهکارهای مقابله با این توطئه‌ها را پیدا کرده و به‌ کار گیرند.
انتهای پیام/خ۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول