اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

9 دی شکست دشمن در جنگ نرم/ بصیرت مردم گرد و خاک فتنه را زدود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: حماسه 9 دی روز شکست دشمن در جنگ نرم بود.

9 دی شکست دشمن در جنگ نرم/ بصیرت مردم گرد و خاک فتنه را زدود
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام سیدمجدالدین حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردوس اظهار داشت: روز 9 دی روزی بود که ملت ایران همانند نخستین سال‌های انقلاب اسلامی نشان داد که همچنان در صحنه هوشیار و بیدار است.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های 9 دی این بود که این روز مربوط به حزب و گروهی خاص نبود بلکه اختصاص به ارتباط مردم با ولی خودشان داشت.
امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه نهم دی عمق ارتباط میان مردم و رهبری روشن شد، تصریح کرد: در 9 دی سال 88 هیچ گرایش حزبی و جناحی در بین مردم دیده نمی‌شد و هدف و شعار مردم فقط دفاع از اسلام و ولایت فقیه بود.
حسینی یادآور شد: در این روز ملت بزرگ ایران غبار فتنه و گرد و خاک حاصل از تلاش منافقانه دشمن را با بصیرت نافذ خویش زدود و از این رو شایسته است که این روز را روز بصیرت بنامیم.
وی گفت: حضور باشکوه مردم در سالگرد حماسه 9 دی نشان از این واقعیت دارد که ملت ایران همواره مجاهدانه و با صلابت در برابر فتنه‌گری‌های دشمن ایستاده است.
امام جمعه فردوس افزود: ملت ایران در حماسه 9 دی موقعیت و لحظه زمانی را به درستی درک کرد و با تشخیص دقیق به عمل انقلابی و مجاهدت متناسب با آن اقدام کرد.
حسینی تصریح کرد: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است و همه ما باید در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشیم.
وی یادآور شد: دشمن همه تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات به کار گرفته است و سعی دارد تا مردم را از رفتن به پای صندوق‌های رای باز دارد.
امام جمعه فردوس گفت: پس از پیامبر اکرم (ص) اسلام پیوسته در معرض تحریف قرار گرفت و هر قدرت سیاسی تلاش کرد تا آن را در راستای منافع خودکامانه خود بکار گیرد.
حسینی افزود: عده‌ای در حوزه معرفت دینی قرائت‌های جدیدی را که با اسلام نبوی و اصیل بیگانه بود به اسم اسلام مطرح کردند چرا که آنان خواهان اسلام بی‌هویت بودند تا بر مردمان بی‌هویت حکومت کنند.
وی تصریح کرد: دانشگاه حسینی و نهضت امام حسین (ع) نهضت زدودن اسلام از بیراهه‌ها و ارائه فهم درست آن بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول