اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج):

حماسه ۹ دی زاییده لمس مردم از جنگ نرم بود

خبرگزاری فارس: جانشین نمایندگی ولی فقیه در حفاظت و اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: حضور حماسی مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران در نهم دی ماه سبب شد تمام جریان‌ها و افراد از جمله حزب‌اللهی‌ها جنگ نرم را لمس و باور کنند.

حماسه ۹ دی زاییده لمس مردم از جنگ نرم بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی قرقانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان فرهنگی شهرستان سمیرم با اشاره به حماسه ارزشمند و به یادماندنی نهم دی‌ماه اظهار داشت: دشمن‌شناسی، بصیرت، حرکت خودجوش، حرکت در فضای غبارآلود،حضور مجاهدانه و روزی که حجت بر همگان تمام شد از کلیدواژه‌های بیانات رهبر معظم انقلاب در بیان اهمیت فتنه و حماسه 9دی است.
وی فتنه شوم سال 88 را برنامه‌ریزی شده عنوان کرد و ادامه داد: این جریان شیطانی سه گام رسیدن به هدف به هر قیمت و با رای مردم، رسیدن به قدرت با فشار ابطال انتخابات و نافرمانی مدنی و نامشروع جلوه دادن انتخابات را دنبال می‌کرد.
قرقانی تصریح کرد: حضور حماسی مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران در نهم دی‌ماه سبب شد تمام جریان‌ها و افراد از جمله حزب اللهی‌ها جنگ نرم را لمس و باور کنند سکان‌دار عظیم‌الشأن انقلاب از مردم تنها یک چیز را خواستند و آن بصیرت و دشمن‌شناسی بود.
به گفته این مقام نظامی، باید به خود ببالیم که در جایی یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید اگر از من بپرسند بهترین، توانمندترین، مقتدرترین، آگاه‌ترین و عالم‌ترین فرد در جهان امروز کیست در جواب نام رهبر ایران را خواهم برد.
جانشین نمایندگی ولی فقیه در حفاظت و اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (ع) اصفهان در ادامه گفت: جریان انحرافی به دنبال افرادی است که به راحتی خود را می‌فروشند و دنیاطلب هستند.
وی با بیان اینکه انتخابات امسال بسیار حساس و خطیر است، ادامه داد: آزمون انتخابات همیشه برای نظام اسلامی سنگین و مهم بوده است و انتخابات امسال نیز به علت سرمایه‌گذاری دشمنان نظام و به ویژه مهره‌های جریان انحرافی بسیار مهم‌تر از انتخابات گذشته است.
قرقانی تصریح کرد: جریان انحرافی گروهی هستند که با به کار بردن اصطلاح بیداری انسانی در برابر بیداری اسلامی ترمز این بصیرت اسلامی در جهان را کشیدند و این مایه بدبینی دیگران نسبت به نظام و سرافکندگی سران این جریان شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول