اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور؛

26 جلد کتاب با عنوان جنگ نرم در اصفهان رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در بهمن‌ماه سال جاری طی مراسمی در اصفهان 26 جلد کتاب با موضوعات تهدیدات جنگ نرم دشمن و راه‌های مقابله با آن برای نخستین بار در کشور رونمایی می‌شود.

26 جلد کتاب با عنوان جنگ نرم در اصفهان رونمایی می‌شود
حسن کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای مقابله با جنگ و تهدید نرم دشمن، برنامه پنج ساله طرح جامع پیشگیری را تدوین کرده که در این ارتباط 26 جلد کتاب را در دست چاپ دارد.
وی افزود: 26 جلد کتاب در زمینه 12 تهدید چون ماهواره و مشروبات الکلی و اشکال مختلف تهدیدات و راهکارهای مقابله با آنها نوشته شده‌است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، شبکه‌های ماهواره‌ا‌ی، اینترنت، مشروبات الکلی، مواد مخدر، جرایم مالی و اقتصاد، شرکت‌های هرمی، جعل و کلاهبرداری، خرافات و بدعت‌ها، شیطان‌پرستی و عرفان‌های نوظهور را از جمله مصادیق 12گانه تهدیدات جنگ نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: رونمایی از این 26 جلد کتاب برای نخستین بار در کشور در بهمن ماه سال جاری طی مراسمی در اصفهان برگزار می‌شود.
وی همچنین تهیه و ساخت 30 حلقه فیلم انیمیشن آموزشی، برگزاری 20 سری نمایشگاه‌هایی در این ارتباط را از دیگر اقدامات پیشگیرانه و مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن توسط نیروی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد.  
کرمی یادآور شد: سه گروه دانشگاه، حوزه و پلیس برای مقابله با این 12 تهدید جنگ نرم در حال فعالیت هستند. 
وی در ادامه با تأکید بر 26 ساعت آموزش کارمندان دولت درفضای مجازی و الزامی بودن این آموزش‌ها یادآور شد: کارمندان دولت، بعد از ثبت نام در سایت و شرکت در آزمون‌های مجازی، چهره به چهره و گروهی برای آنان  پایان‌نامه صادر و ضمن ثبت در سیستم اداری استانداری کار ضمن خدمت برایشان محسوب می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول