اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

فعالیت‌های فرهنگی میدان مبارزه با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری به عنوان اولویت اصلی و میدان مبارزه با جنگ نرم دشمنان محسوب می‌شود.

فعالیت‌های فرهنگی میدان مبارزه با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، ماشاءالله احمدی پیش از ظهر در آیین گشایش نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی از حماسه تا حماسه که به مناسبت بزرگداشت 9 دی اظهار داشت: مهم‌ترین کار دشمن در جنگ نرم تسخیر عقل و دین و اعتقاد جوانان و مردم است اما در جنگ سخت جان انسان‌ها هدف دشمن بوده است.
وی با اشاره به حماسه 9 دی افزود: ملت ایران در حماسه 9 دی موقعیت و لحظه زمانی را به درستی درک کرد و با تشخیص دقیق به عمل انقلابی و مجاهدت متناسب با آن اقدام کرد.
احمدی یادآور شد: در این روز ملت بزرگ ایران غبار فتنه و گرد و خاک حاصل از تلاش منافقانه دشمن را با بصیرت نافذ خویش زدود و از این رو شایسته است که این روز را روز بصیرت بنامیم.
وی گفت: حضور باشکوه مردم در سالگرد حماسه 9 دی نشان از این واقعیت دارد که ملت ایران همواره مجاهدانه و با صلابت در برابر فتنه‌گری‌های دشمن ایستاده است.
فرماندار دیلم در ارتباط با انتخابات گفت: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است و همه ما باید در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشیم.
وی یادآور شد: دشمن همه تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات به کار گرفته است و سعی دارد تا مردم را از رفتن به پای صندوق‌های رای باز دارد.
امام جمعه دیلم نیز در این آیین اظهار داشت: حماسه 9 دی انقلاب بزرگی بود که در حمایت از ولایت فقیه در کشور رخ داد.
حجت‌الاسلام سید علی حسینی بوشهری افزود: در این زمینه آشنا کردن مردم با تبلیغات و فعالیت‌های فرهنگی به ویژه تولید کتب و نشریه در این زمینه ثمربخش است.
وی تصریح کرد: تبلیغ آموزه‌های دینی و انجام فعالیت‌های فرهنگی گامی موثر در حفظ نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم نیز در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کتاب دیلم با همکاری انتشارات ظهور قم و با بیش از 2 هزار عنوان و 10 هزار جلد برگزار شده است.
غلامحسین آقاجری ادامه داد: این کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف علمی، قرآنی، داستانی، تاریخی و ... به مدت یک ماه تا ایام‌الله دهه فجر در این شهر است.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول