اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری سمنان:

هدف طرح صالحین مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان سمنان گفت: مسئولیت و هدف اصلی بسیج در حلقه‏های صالحین نهفته و آن مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است.

هدف طرح صالحین مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان، عبدالحسین غریبی در دومین جلسه کانون تفکر حلقه‏های صالحین انجمن صنفی کارگران ساختمانی پایگاه بسیج شهید برونسی که به همت سازمان بسیج کارگری سپاه استان برگزار شد، به بیان دیدگاه‏های خود در خصوص اهمیت حلقه‏‏های صالحین در قشر بسیج کارگری پرداخت.
وی افزود: نظراتی که در حلقه‏های صالحین ارائه می‏شود، در نهایت بررسی می‏شود و اگر مفید باشد، اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
غریبی خاطرنشان کرد: مسئولیت و هدف اصلی بسیج در حلقه‏های صالحین نهفته بوده و آن مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است.
وی تصریح کرد: حلقه‏های صالحین در بعد معرفتی، شناختی و بصیرتی اعضای پایگاه، فعال است.
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان سمنان، هدف اصلی برگزاری این حلقه‏ها را تقویت باورهای دینی، توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در کل جامعه عنوان کرد.
همچنین در ادامه مجتبی مسلمی‏فر مدیر فنی شرکت پاریزان‌صنعت گفت: بهتر است حلقه‏های صالحین را هدف‏گذاری کنیم و دستورالعمل در اختیار آنها قرار دهیم.
مدیر شهرک صنعتی سمنان نیز با ابراز خرسندی از افتتاح پایگاه‏های بسیج در واحدهای صنعتی پیشنهاد داد از امکانات و فضای شهرک صنعتی برای تشکیل کلاس‏های صالحین استفاده شود.
وی افزود: می‏توان جلسات حلقه‏های صالحین را مکمل کلاس‏های آموزش فنی و حرفه‏ای که برای کارگران تشکیل می‏شود، قرار داد.
در این جلسه، اعضا به لزوم تبیین اهداف و دورنمای برگزاری جلسات، اهمیت اختصاص بودجه برای کارهای فرهنگی، اجرای برنامه‏های معرفتی، استفاده از نیروهای متخصص برای آموزش بسیجیان در حلقه‏های صالحین، بیان مشکلات قشر کارگر و ارائه نظرات خود راجع به بهتر برگزار شدن جلسات پرداختند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول