اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست نکا خبر داد:

جابجایی 350 هزار مرسوله پستی در شهرستان نکا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست نکا، میزان مرسولات جابه‌جا شده در این شهرستان را طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از 350 هزار فقره اعلام کرد.

جابجایی 350 هزار مرسوله پستی در شهرستان نکا
مجتبی محمد زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: این تعداد مرسوله توسط 12 پرسنل این اداره و 14 کنتورخوان جابجا شده است.
وی با اشاره به جابجایی ۳۵۰ هزار مرسوله پستی در این اداره، خاطرنشان کرد: از این تعداد 230 هزار به‌صورت وارده و 120 هزار و 500 مراسله پستی صادره بوده که توسط پرسنل پست نکا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال و دریافت شده است.
محمدزاده یادآور شد:  اداره پست شهرستان نکا، با زیر پوشش داشتن 26 واحد پستی شامل یک اداره مرکزی، یک آژانس پستی، شش دفتر خدمات ارتباطی شهری و 18 دفتر ICT روستایی در سرویس‌دهی به شهروندان در تمام نقاط شهر و روستا فعال است تا خدمات مناسبی را در این راستا ارائه کند.
وی درباره پیش‌بینی سرانه پستی هر ایرانی گفت: در آغاز کار دولت نهم، سرانه مرسولات هر ایرانی هشت مرسوله بود که در حال حاضر و با گذشته پنج سال این رقم به 15 مرسوله در سال افزایش یافته است.
رئیس اداره  پست نکا اضافه کرد: این اداره در شش ماهه اول سال جاری علاوه بر ارائه سرویس‌های پایه پستی، طی عقد قراردادهایی با ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های دیگر در ارائه سرویس‌هایی از قبیل ثبت نام حج عمره، ثبت نام فنی وحرفه‌ای، فروش اعتباری و طرح تعویض خودروهای اسقاطی، توزیع اسناد اماکن روستایی، توزیع کارت‌های ملی و... عملکرد مطلوبی داشته است.
وی اهداف اصلی و کلان پست نکا را رسیدن به برنامه پنجم توسعه در راستای چشم‌انداز آزادسازی و توسعه رقابت‌پذیری در ارائه سرویس‌های غیرپایه پستی، خصوصی‌سازی شرکت پست، بهبود دسترسی عمومی به خدمات پایه پستی،  ارتقای کیفیت خدمات در حد استاندارد، رعایت  مقوله‌های مهم امنیت، سرعت و دقت در پست، ارتقای جایگاه و موقعیت پست ایران در منطقه و جهان، ارتقا و افزایش میزان استفاده از پست در کشور، ارتقای  بهره‌وری، اثربخشی و کارایی در خدمات پستی برشمرد.
وی همچنین با تاکید بر  تعامل و همکاری سازمان‌های دولتی و غیردولتی، گفت: پست نکا با ارائه تمام خدمات پستی در خدمت همشهریان و کارکنان دولت است و همه آحاد جامعه می‌توانند با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، مرسوله‌های پستی خود را توسط پست جابجا کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول