اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اردبیل خبر داد:

نصب 23 هزار صندوق پستی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان اردبیل گفت: تاکنون در استان اردبیل 23 هزار صندوق پستی در درب منازل مردم نصب شده است.

نصب 23 هزار صندوق پستی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش سکاکی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: با اجرای این طرح صاحبان اغلب واحدهای مسکونی موظف شدند تا این صندوق‌ها را در درب منازل خود نصب کنند تا در دریافت و حتی ارسال نامه‌ها و امانات خود با مشکلی روبه‌رو نشوند.
وی در ادامه تصریح کرد:‌ در کنار نصب صندوق‌های پستی در درب منازل اقدام به نصب پلاک و کد پستی کردیم تا شهروندان استان اردبیل در انجام کارهای پستی خود با مشکلی مواجه نشوند.
سکاکی خاطر نشان کرد: با همکاری شهرداری و شورای شهر بیش از 260 هزار پلاک پستی در درب منازل شهروندان اردبیلی نصب شده و یا در حال نصب است که با اجرای آن اهالی استان با شماره مورد نظر و کد پستی ارایه شده می‌توانند بسیاری از اقدامات و حتی کارهای حوزه ارسال و دریافت امانات پستی را انجام دهند.
این مسئول ادامه داد: این پلاک شامل شماره پلاک شهرداری و کدهای پستی است که سر درب منازل نصب و جایگزین پلاک‌های قدیم می‌شود.
وی یکی دیگر از مزایای این اقدام را با توجه به گسترش فرهنگ شهرنشینی سهولت ارایه خدمات و یافتن آدرس مورد نظر از سوی مأموران پست اعلام کرد و گفت: با این اقدام کار توزیع نامه‌ها و مرسولات پستی به سرعت انجام می‌شود و اهالی نیز بدون دغدغه و نگرانی می‌توانند فعالیت‌های خود را در این حوزه ساماندهی کنند.
به گزارش فارس، مدیرکل پست استان اردبیل از تقویت ارایه خدمات پستی به شکل مدرن و الکترونیکی خبر داد و اضافه کرد: با توسعه روزافزون خدمات پستی همسو با تنوع تکنولوژی‌های جدید سعی می‌شود فعالیت‌ها همراه با نتایج مثبت باشد تا بتوانیم شایسته‌ترین خدمات را به مردم ارایه کنیم.
وی افزود: با توجه به این‌که در حال حاضر حتی برخی از خریدها و فعالیت‌های واسطه‌ای از طریق پست انجام می‌شود، تمامی شرکت‌ها می‌توانند به صورت اینترنتی کالاهای خود را به فروش رسانده و از خدمات پستی مناسب استفاده کنند.
سکاکی با اشاره به راه‌اندازی سرویس پست ویژه در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این سرویس هر چند در دو سال پیش فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده بود اما امروز همه اهالی استان در کمتر از 12 ساعت در داخل استان و 24 ساعت در خارج استان خدمات پستی مناسب اعم از فرستادن بسته‌ها و مرسوله‌های مختلف بهره‌مند شوند.
وی از برقراری مبادله مستقیم پستی بین استان اردبیل با استان‌های همجوار خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر با برقراری مبادله مستقیم اردبیل به استان‌های همجوار برخی از مشکلات گذشته برطرف شده و ما به صورت پیشتاز نسبت به ارسال مرسوله‌ها اقدام می‌کنیم.
مدیرکل پست استان اردبیل در پایان سخنان خود اضافه کرد: امروز نظام پستی به یک نظام کارآمد در مبادلات و تبادلات داخلی و خارجی تبدیل شده که روز به روز بر وسعت و دامنه این خدمات افزوده می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول