اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اردبیل خبر داد:

جابه‌جایی 6 میلیون مرسوله پستی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان اردبیل گفت: سالانه 6 میلیون مرسوله پستی در استان اردبیل جابجا می‌شود.

جابه‌جایی 6 میلیون مرسوله پستی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش سکاکی صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت روز پست و تجلیل از کارکنان این مجموعه در اردبیل اظهار داشت: پست از دیرباز با داشتن چهار رکن اصلی شامل قبول، تجزیه، درستی کار و توزیع توانسته است ارائه خدمات کند که در عصر ارتباطات و فناوری‌ها خدمات ارائه شده با گستردگی بیشتر انجام می‌شود.
این مسئول به تنوع خدمات پست و تطبیق آن با فناوری‌های جدید اشاره کرد و افزود: بسیاری از خدماتی که امروز از طریق ادارات و سازمان‌ها انجام می‌شود از طریق اینترنت و دستگاه‌های الکترونیکی است به طوری ما با اکثر سازمان‌های استان قرارداد امضا کردیم تا خدمات آنها را در کمترین زمان انجام دهیم.
مدیرکل پست استان اردبیل ادامه داد: تمام مراحل کار پست به صورت مکانیزه و با بهره‌گیری از سیستم رهگیری انجام می‌شود که بعد از قبول و توزیع مرسوله از طریق امضای اسکن تلاش می‌کنیم تا به صحت و سلامت صادرات و واردات مرسوله اقدام کرده و از آن اطمینان حاصل کنیم. 
مدیرکل پست استان با اشاره به گسترش خرید و فروش اینترنتی اضافه کرد: در حال حاضر همسو با توسعه‌یافتگی کشور در این ارتباط در استان اردبیل نیز خرید و فروش اینترنتی گسترش یافته و با جدیت دنبال می‌شود.
سکاکی یادآور شد: در حال حاضر ما با چندین اداره و دستگاه اجرایی عرضه‌کننده فعالیت‌های فراگیر قرارداد بسته‌ایم تا به مردم ارائه خدمات کنیم به طوری که 80 هزار کالا برگ نفت سفید با همکاری شرکت نفت از طریق پست بین روستاییان توزیع شده است.
این مسئول بیان داشت: 65 هزار نفر از این روستاییان ثبت نام کرده و در ماه‌های گذشته نیز شاهد برگشت این کالا برگ‌ها بودیم که توانستیم کار ابطال و برگشت کالا برگ سوخت را انجام دهیم.
وی توزیع ابلاغیه و اخطاریه امور مالیاتی را از طریق خدمات پستی یادآور شد و افزود: تمام اظهار نامه‌های مالیاتی به شکل الکترونیک یا از طریق پست انجام می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول