اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

پست ارکان مهم ارتباط در جامعه امروز است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: پست رکن مهم ارتباط در جامعه امروزی و از پایه‌های اصلی توسعه روابط است.

پست ارکان مهم ارتباط در جامعه امروز است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل سید حسین صابری به مناسبت روز جهانی پست، در نشست با کارکنان پست استان با گرامیداشت دهه کرامت و روز جهانی پست از تلاشگران عرصه پست در کلیه مناطق شهری و به خصوص مناطق محروم و روستایی قدردانی کرد.
وی اظهار داشت: ارتباط نقش بسیار فوق‌العاده در عرصه‌های مختلف ایفا می‌کند و برای استفاده بهینه از ارتباطات باید عناصر و ارکان ارتباطات را بخوبی بشناسیم.
صابری مدیریت ارتباطات را خاطرنشان کرد و افزود: فرستنده و گیرنده پیام، موضوع پیام، وسیله ارتباطی و باز خورد ارتباطی از عناصر تشکیل دهنده حلقه ارتباطی هستند که باید مد نظر و مورد توجه تلاشگران این عرصه قرار گیرد.
استاندار اردبیل پست را از گردونه‌های اصلی و مهم لوازم ارتباطی برشمرد و گفت: پست یکی از مطمئن‌ترین راه‌های ارتباطی است که علاوه بر حجم کار و ضرورت زمان، در عین حال سرعت عمل، کیفیت و امنیت در اجرا را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.
استاندار اردبیل ارتقای ارتباط مثبت، صحیح و مطلوب را یادآور شد و ابراز داشت: بالا بردن کیفیت کار و درجه رضایتمندی مراجعه کنندگان به اداره پست و افزایش ارائه خدمات، رضایتمندی بیش از پیش مردم را در پی خواهد داشت.
استاندار اردبیل جایگاه و اهمیت پست در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: دقت، سرعت و کیفیت کار، ارتباط سریع و کامل و بهره‌مندی از تکنولوژی پیشرفته با فراهم آوردن لوازم پیشرفته از جمله کارآمدی و کارآیی، جایگاه پست را پر اهمیت و خدمات آن پر رنگ تر خواهد شد.
استاندار اردبیل در ادامه برقراری دوره‌های مختلف آموزش ضمن خدمت برای کارکنان را مورد تأکید قرار داد.
وی آمار صحیح را پایه و مبنای تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها دانست و اظهار داشت: باید در برگزاری انتخابات هم با بی‌طرفی کامل زمینه مشارکت جدی مردم فراهم شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول