اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان:

‌حدود 100 پست سازمانی آب و فاضلاب روستایی هرمزگان خالی از نیرو است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: ‌حدود 100 پست سازمانی آب و فاضلاب روستایی هرمزگان خالی از نیرو است.

‌حدود 100 پست سازمانی آب و فاضلاب روستایی هرمزگان خالی از نیرو است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، کیوان بقایی پور اظهار داشت: با توجه به عملکرد فراتر از برنامه بخش آموزش این شرکت در سالی که به نام جهاد اقتصادی نامگذاری شده است، پیش‌بینی می‌شود شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان مقام نخست آموزش نیروی انسانی را در کشور کسب کند که در این راستا طبق برنامه‌های تکلیفی تلاش مجدانه‌ای صورت گرفته است.
وی بیان داشت:در شش ماهه نخست امسال به ازای هر نفر بیش از 60 ساعت آموزش ویژه کارکنان این استان اجرا شده و این در حالی است که به ازای هر نفر در طول سال 80 ساعت تکلیف شده بود و با این توصیف شاهد رشد 54 درصدی آموزش هستیم.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان ادامه داد: میانگین ساعت آموزشی 80 ساعت است که 70 درصد آن دوره تخصصی و 30 درصد دوره عمومی بوده و در شش ماهه نخست امسال شرکت آبفار هرمزگان 25 درصد دوره‌های عمومی پرسنل را برگزار و رکورد قابل توجهی در کشور به جا گذاشته است.
بقایی‌پور با بیان اینکه این شرکت با حداقل امکانات و نیروی انسانی لازم در انجام وظایف خود تلاش جهادی و مضاعف دارد، اظهار داشت: برای شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان 300 پست سازمانی تعریف شده است که در حال حاضر تنها 124 نیروی سازمانی و 63 نفر نیروی مدت معین و قرارداد طرح به فعالیت مشغولند.
وی تصریح کرد: از سال 1382 تاکنون تنها مجوز استخدام پنج نفر صادر شده و این در حالی است که حدود 78 نفر از نیروها بازنسسته، منتقل، مامور و یا به نوعی ارتباط استخدامی آنان با شرکت قطع شده است.
این مسئول همچنین کمبود اعتبار را نیز از دیگر مشکلات در این حوزه عنوان کرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول