اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست مازندران خبر داد:

رشد 26 درصدی ترافیک پستی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه در شش ماهه امسال 26 درصد رشد ترافیک پستی داشته‌ایم، گفت: در نیمه نخست سال جاری 72 هزار و 158 مرسوله در قالب سرویس جدید پستی به مقصدهای مختلف ارسال شد.

رشد 26 درصدی ترافیک پستی در مازندران
عبدالرضا هدایتی کلیجی به مناسبت روز جهانی پست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: در این مدت 61 میلیون و 255 هزار و 203 مرسوله از طریق پست وارد استان شد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر مازندران دارای 943 واحد پستی در قالب 19 اداره، 33 دفتر شهری، چهار دفتر روستایی  و 287 دفتر آی‌سی‌تی شهری،470 دفتر آی‌سی‌تی روستایی، 125 نمایندگی پستی و پنج آژانس پستی روستایی است.
هدایتی با اشاره به اینکه در شش ماهه امسال 26 درصد رشد ترافیک پستی داشته‌ایم، بیان داشت: در نیمه نخست سال جاری 72 هزار و 158 مرسوله در قالب سرویس جدید پستی به مقصدهای مختلف ارسال شد.
 
* سرانه 10.7 درصدی مرسوله در مازندران
این مسئول استانی سرانه مرسوله پستی در سال گذشته در استان را 19.2 درصد و در کشور را 10.9 درصد عنوان کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال سرانه مرسوله در استان 10.7 و در کشور 4.09 درصد بوده است.
مدیرکل پست مازندران بیان داشت: در راستای اهمیت کدپستی این اداره کل در یک سال اخیر 410 هزار و 977 مکان را به هنگام‌سازی اطلاعات کرده است.
وی با اعلام اینکه اداره کل پست استان با بیش از 710 اداره کل، نهاد و سازمان، قرارداد آبونمان پستی دارد، ادامه داد: پست مستقیم، بازار الکترونیکی، اس‌ام‌اس، تبلیغ و نصب بنر از جمله خدماتی است که به واسطه این قراردادها ارائه می‌شود.
هدایتی استراتژیکی‌های کلان پست استان را تعامل درآمد و هزینه، ارتقای کیفیت، ساماندهی توزیع، مشتری‌مداری، دانش‌محوری، مدیریت استراتژیک با روش کارت امتیازی، توجه به منابع انسانی، بهسازی محیط کاری و استفاده از فناوری‌های نوین در خدمات پستی عنوان کرد. 
 
* انتقال 70 نفر از تهران به اداره پست مازندران
مدیرکل پست مازندران یادآور شد: استمرار حفظ موقعیت پست استان در رده‌های برتر کشور، احداث، تعمیر و تجهیز واحدهای تابعه، استان، نصب پلاک کد پستی ۱۰ رقمی، نصب صندوق در منازل، توزیع دفترچه‌های آزمون دانشگاه‌ها، جمع‌آوری 165 هزار نامه مردمی در سفر سوم ریاست جمهوری به مازندران از جمله اقدامات پست در یک سال گذشته در استان است.
وی در پایان اذعان داشت: در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر انتقال نیروها از پایتخت به مراکز استان‌ها تعداد 70 نفر از تهران به پست مازندران منتقل شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول