اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

بابل آماده اجرای سرشماری نفوس و مسکن است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل از آمادگی این شهرستان برای اجرای طرح ملی نفوس و مسکن خبر داد.

بابل آماده اجرای سرشماری نفوس و مسکن است
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دوره آموزشی مأموران ستاد سرشماری شهرستان بابل که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال ضربه‌زدن به نظام مقدس اسلامی هستند.
وی خاطرنشان کرد: چراکه این نظام اسلامی با اتکا به اراده الهی و ولی امر مسلمین و نیز اراده پولادین مردم که سند آن تقدیم هزاران شهید است چون خورشید تابناک است که همواره در پشتیبانی از این انقلاب ثابت قدم خواهند بود.
فرماندار بابل درباره ضرورت اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سراسر کشور افزود: تاکنون شش دوره سرشماری هر 10 سال یک بار انجام شده که با توجه به تحولات سریع جمعیتی و لزوم برنامه‌ریزی کلان متناسب با این تحولات مقرر شد بر اساس مصوبه دولت در چهارم فروردین سال 86 سرشماری نفوس و مسکن هر پنج سال یک بار انجام شود.
رئیس ستاد سرشماری شهرستان بابل بیان داشت: با توجه به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، قطعا سرشماری امسال از حساسیت و اهمیت بالایی به منظور برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری آینده در حوزه‌های اقتصادی، بهداشتی، اجتماعی و خدماتی برخوردار است و مأموران آمارگیر باید با در نظر داشتن سرعت، دقت و کیفیت و همچنین همکاری همه‌جانبه مردم با آنان برای دستیابی به نتایج خوب و مناسب تلاش کنند.
مهدوی اظهار داشت: در اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان بابل 800 نفر شامل نیروهای آمارگیر و ستادی با 90دستگاه خودرو فعال می‌شوند.
انتهای پیام/و۳۰ 
       
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول