اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره خواستار شد:

همکاری مردم با ماموران سرشماری در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: از مردم انتظار داریم در راستای پیشبرد این شهرستان نهایت همکاری را با ماموران داشته باشند.

همکاری مردم با ماموران سرشماری در خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی عصر امروز در مراسم آغاز کلاس‌های آموزشی عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 در محل دانشگاه پیام نور این شهر با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: آمار پایه و اساس برنامه‌ریزی است و برنامه‌ریزی مدیون آمار است.
وی افزود: آمار اگر دقیق باشد و استخراج آن با استناد باشد، برنامه‌ریزی آسان‌تر خواهد بود که از ویژگی‌های آمار این است که در سند چشم‌انداز اطلاعات دقیق‌تری به دست می‌آید.
معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: آماری که از سرشماری نفوس و مسکن به دست می‌آید باید بسیار دقیق‌تر بوده و می‌تواند در بحث اعتبارهای شهرستانی موثر واقع شود که به این دلیل ماموران سرشماری باید با صبر و حوصله آمار را دقیق‌تر استخراج و در اختیار ستاد قرار دهند.
وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم با ماموران سرشماری گفت: از مردم انتظار داریم در راستای پیشبرد شهرستان نهایت همکاری را با ماموران داشته باشند.
فرماندار شهرستان خرم‌دره نیز در بازدید از کلاس‌های آموزشی عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ابراز داشت: عوامل اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن باید با توجه به آموزش‌های دیده شده بتوانند در امر سرشماری خطاها را به صفر برسانند تا با دقت و سرعت بیشتری این طرح اجرا شود.
رحیم نوری‌پور افزود: با توجه به اینکه 18 روستای دارای سکنه در شهرستان خرم‌دره وجود دارد، باید تلاش کنیم که یک سرشماری خوب در شهرستان داشته باشیم.
 وی با بیان اینکه تمهید مقدمه‌های نشان از این دارد که یک سرشماری بدون مشکل را در سطح جامعه و شهرستان داشته باشیم، عنوان داشت: ماموران و پرسشگران سرشماری باید مسلط به سرشماری باشند چرا که جهت‌ گیری‌ اعتبارات کشور بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ص20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول