اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

سرشماری گامی بلند برای اعتلای کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار ابرکوه گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن گامی بلند در راستای اعتلای کشور به ویژه در سال جهاد اقتصادی است.

سرشماری گامی بلند برای اعتلای کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده صبح امروز در آغاز کلاس‌های آموزشی در جمع مأموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار داشت: آمار نقش ارزنده‌ای در توسعه همه‌جانبه کشور دارد و به همین دلیل همه مردم و مسئولان باید در این برنامه با تمام توان تلاش کنند.
وی افزود: یکی از عمده‌ترین راه‌های شناخت ویژگی‌های هر کشور برای برنامه‌ریزی، نظارت، کنترل، ارزیابی و ارائه خدمات دولت به مردم، سرشماری نفوس و مسکن است.
برزگرزاده خاطرنشان کرد: اگر دولتی بخواهد در ارائه خدمات موفق باشد، نیاز به آماری دقیق در تمام سطوح دارد.
وی با اشاره به اینکه این سرشماری از سال 1335 آغاز شده است، افزود: با توجه به نیاز مبرم کشور به آمار و اینکه در بیشتر کشورها آمار گیری هر پنج سال یک‌بار صورت می‌پذیرد، با تصویب هیئت دولت دوره آما گیری از 10 سال به پنج سال تقلیل یافت.
برزگرزاده عنوان کرد: در کشور ما سرشماری اهمیت ویژه‌ای دارد و هرچه توان بیشتری در این کار صرف شود در توسعه و آبادانی به روزتر خواهیم بود.
فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: در شهرستان ابرکوه 39 مأمور سرشماری و در مجموع 91 نفر نیروی اجرایی در رده‌های مختلف اجرایی و ستادی، کار آمارگیری را به انجام خواهند رساند.
برزگرزاده خطاب به آمارگیران و مردم اظهار داشت: به طور قطع دقت شما و همکاری صمیمانه مردم در اجرای این طرح نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت.
به گزارش فارس، طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم آبان‌ماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد.
کلاس‌های آموزشی آمارگیران این طرح نیز طی دیروز و امروز در شهرستان‌های مختلف استان یزد آغاز شده و پس از طی یک دوره 10 روزه، کار آمارگیری به طور همزمان آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول