اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز؛

آموزش سرشماری نفوس و مسکن در شاهین شهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره آموزشی سرشماری نفوس و مسکن شاهین شهر از امروز آغاز شد.

آموزش سرشماری نفوس و مسکن در شاهین شهر آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی ملکیان صبح امروز در نخستین روز آموزش ماموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن که در شهرستان شاهین شهر، برگزار شد، اظهار داشت: در فرآیند توسعه کشور به شناخت ویژگی‎های جمعیتی و مسکن نیاز است و باید برنامه‎ریزان اطلاعات موثق و به هنگام داشته باشند.
وی گفت: تا سال 1386 سرشماری نفوس و مسکن به صورت هر 10 سال یک‌بار صورت می‎گرفت، اما بر اساس مصوبه دولت در راستای رسیدن به اطلاعات دقیق‎تر، این پروسه به سرشماری 5 سال یک بار تقلیل یافت که نشانگر توجه دولت به واقعیت‎های آماری و استفاده از آن در مقاطع برنامه‌ریزی است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر خطاب به ماموران سرشماری بیان کرد: شما در واقع ماموران حکومتی هستید که در رأس آن نماینده و نایب امام زمان (عج) قرار دارد و باید در این جایگاهی که قرار گرفته‌اید به مسئولیت خاصی که بر عهده شما واگذار شده به خوبی عمل کنید.
وی حفظ ظواهر اسلامی و حسن خلق در برخورد با مردم را از ویژگی‎های مامورین سرشماری برشمرد و افزود: فراموش نکنید که شما امانتدار نظام هستید و باید در حفظ اسرار مردم و نظام حداکثر ممارست را انجام دهید.
ملکیان تصریح کرد: در قرآن کریم خیانت به امانت با خیانت به خدا و رسول الله (ص) در یک اندازه شمارش شده است و گناه هر سه در یک میزان آورده شده است.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول