اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد سرشماری دامغان خبر داد:

فعالیت 121 نفر در سرشماری نفوس و مسکن دامغان

خبرگزاری فارس: معاون فنی و آموزش ستاد سرشماری نفوس و مسکن دامغان از فعالیت 121 نفر در سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 121 نفر در سرشماری نفوس و مسکن دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حسین عبدالله‏زاده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح کلاس‏های آموزش سومین مرحله سرشماری نفوس و مسکن شهرستان دامغان در جمع ماموران، بازبینان، کارشناسان و گروه کارشناسان بازبینی این طرح در سالن اجتماعات منوچهری دامغانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت:
سومین مرحله سرشماری نفوس و مسکن هم‏زمان با سراسر کشور از دوم تا 22 آبان ‏ماه سال جاری در شهرستان دامغان برگزار می‏شود.
وی اضافه کرد: 128 نفر در این دوره از کلاس‏های آموزشی که تا 28 مهر ماه برگزار می‏شود، شرکت می‏کنند که پس از برگزاری آزمون از بین شرکت‏کنندگان، 121 نفر در سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در شهرستان دامغان بکارگیری خواهند شد.
معاون فنی و آموزش ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان دامغان افزود: در سرشماری نفوس و مسکن همه افراد ساکن شهری و روستایی شامل این طرح هستند.
وی یادآور شد: سرشماری هزینه و وقت زیادی را به خود اختصاص می‏دهد و برنامه‏ریزی‏ها بر پایه آمار به دست می‏آید چون آمار پایه برنامه‏ریزی است که باید به آن توجه ویژه شود.
معاون فنی و آموزش ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان دامغان اضافه کرد: یکی از شاخص‏های توسعه جمعیت است و در شمارش جمعیت نیز آمارگیران باید دقت لازم را داشته باشند و افراد ساکن در شهر و روستا باید در آمارگیری دیده شوند.
عبدالله‏زاده گفت: در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 شهرستان دامغان پنج نفر کارشناس مسئول فنی، سه نفر کارشناس گروه شهری، پنج نفر کارشناس گروه روستایی، 55 نفر مامور سرشماری شهری، 19 نفر بازبین و پنج نفر کارشناس بازبین همکاری دارند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول