اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار پاسارگاد صورت گرفت؛

آموزش سرشماری نفوس و مسکن در پاسارگاد

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار پاسارگاد، مرحله سوم آموزش اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال جاری در این شهرستان آغاز شد.

آموزش سرشماری نفوس و مسکن در پاسارگاد
به گزارش خبرگزاری فارس از پاسارگاد، جواد هاشمی فرماندار شهرستان پاسارگاد بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مرحله سوم آموزش سرشماری نفوس و مسکن سال 90 با تبریک دهه کرامت و فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: آن چیزی که امروز دست تمام مدیران را در برنامه‌های کلان می‌گیرد، وجود یک آمار صحیح و دقیق از جوانب مختلف کشور است.
وی خاطرنشان کرد: سرشماری نفوس و مسکن و آمارگیری در کشور ما هر 10 سال یک‌بار انجام می‌شد که با دستور ریاست جمهور و به منظور برنامه‌ریزی دقیق‌تر در امور کشور، مقرر شد که این طرح هر پنج سال یک‌بار اجرا شود تا با جمع‌آوری آمار و اطلاعاتی که مورد نظر است این خواسته تحقق پیدا کند و به خواسته نهایی تمام مسئولان که توسعه و پیشرفت کشور است، برسیم.
هاشمی افزود: میزان موفقیت شما در این امر عظیم ملی، بسته به حضور به موقع شما در مراحل مختلف از جمله کلاس‌های آموزشی بوده چراکه ابزار کارتان آن چیزی است که در این کلاس‌ها یاد می‌گیرید.
فرماندار شهرستان پاسارگاد خطاب به شرکت کنندگان در این طرح ملی اضافه کرد: امکان استفاده از شما در این سرشماری، مستلزم حضور جدی و فعال در این دوره و تسلط کامل بر آمارگیری و بازبینی است و این دوره آموزشی توانمندسازی شما را به همراه دارد.
مدیر اجرایی سرشماری شهرستان پاسارگاد اظهار امیدواری کرد که در پایان این طرح عظیم ملی، شهرستان پاسارگاد به عنوان شهرستان نمونه انتخاب شود.
وی در پایان بیان داشت: ارزیابی شرکت کنندگان با توجه به وضعیت حضور و میزان مشارکت در دوره‌ها، نحوه انجام عملیات میدانی و نمرات آزمون‌ها بوده که در صورت کسب حد نصاب نمره­ نهایی که 75 است اجازه کار در این سرشماری را می‌یابید.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول