اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل:

مأموران سرشماری از اول صبح تا غروب فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: مأموران سرشماری نفوس و مسکن در اردبیل از اول صبح تا غروب در محل‌های مشخص شده حاضر می‌شوند و کار آمارگیری خود را به دقت انجام می‌دهند.

مأموران سرشماری از اول صبح تا غروب فعالیت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مهدی‌زاده عصر امروز در آخرین کارگاه آموزشی آمارگیران در اردبیل اظهار داشت: این مأموران از ساعت هشت صبح تا غروب در مناطق و محدوده مشخص شده حضور می‌یابند تا اگر خانواده‌ای شب‌ها به منزل مراجعه می‌کنند، بتوانند اطلاعات و آمار آنها را دریافت کنند.
وی با یادآوری این‌که هیچ نگرانی در سرشماری امسال برای مراجعه مأموران و جمع‌آوری اطلاعات وجود ندارد، تصریح کرد: تمام مأموران با کارت شناسایی معتبر و لباس‌های آرم‌دار به درب منازل مراجعه کرده و به جمع‌آوری اطلاعات می‌پردازند که از اهالی استان انتظار داریم با این مأموران نهایت همکاری و مساعدت را در دادن اطلاعات و آمار دقیق و صحیح داشته باشند.
مهدی‌زاده آمار و اطلاعات صحیح را مبنای تصمیم‌گیری درست، واقعی و مورد قبول توصیف کرد و ادامه داد: در سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال بیشترین اهداف در کسب اطلاعات مختلف و تطبیق آن با واقعیت‌ها است که انتظار داریم در این مسیر مردم نیز یاریگر مأموران و کارشناسان ما باشند.
این مسئول با اشاره به برگزاری آخرین دوره آموزشی برای آمارگیران به تعداد یک هزار و 496 نفر اضافه کرد: بعد از پایان مرحله سوم آموزش‌ها با برگزاری آزمونی 10 درصد از این افراد افت کرده و ما با یک هزار و 360 آمار و کارشناس عملیات میدانی آمارگیری را شروع می‌کنیم.
وی خاطر نشان کرد: افراد حاضر شده در مرحله سوم آموزشی در مدت 12 روز و در 51 کلاس به همت 51 مدرس برپا شده است، شرکت کرده و موارد مورد نیاز را آموزش می‌بینند.
به گزارش فارس، معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: ما افراد شرکت‌کننده در این طرح را در قالب رده اجرایی مأمور، کارشناس گروه، کارشناس، بازبین و کارشناس بازبین ساماندهی کردیم تا عملیات اجرایی سرشماری نفوس و مسکن از دوم تا 22 آبان ماه اجرایی شود.
وی با یادآوری این‌که در مجموع بیش از 2 هزار نفر در کل استان در سرشماری نفوس و مسکن امسال مشارکت می‌کنند، افزود: ما معتقدیم سرشماری امسال با مشارکت و آگاهی مردم به مراتب نسبت به سرشماری‌های دیگر نتایج و ثمرات مناسبی را به دنبال می‌آورد به طوری که نتایج و محصول به دست آمده در پنج سال برنامه‌ریزی آینده راهگشا و مؤثر می‌باشد.
مهدی‌زاده با اخطار به کسانی که قصد خدشه وارد کردن به سلامت و اجرای این طرح را دارند، تصریح کرد: مردم باید مراقب برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو در جمع‌آوری اطلاعات و آمار خانوارها باشند چرا که مأموران سرشماری ما به صورت مشخص با کارت و لباس معین به درب منازل مراجعه کرده و اقدام به جمع‌آوری اطلاعات می‌کنند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: در قالب سرشماری امسال بیش از 44 مورد اطلاعات از خانوارها در حوزه‌های مختلف جمع‌آوری می‌شود و همه آنها به صورت محرمانه در اختیار متولیان و مسئولان برنامه‌ریز کشور قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول