اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهرنگ:

سرشماری مبنای تصمیمات بزرگ است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: ‌مردم باید توجه داشته باشند اطلاعات به دست آمده از طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن مبنای تصمیمات بزرگ خواهد بود و از این رو دقت کافی در دادن اطلاعات صحیح امری ضروری است.

سرشماری مبنای تصمیمات بزرگ است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ستار خیری پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش باید بیش از پیش به مسائل تربیتی و پرورشی دانش آموزان توجه داشته باشد.
وی با اشاره به اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 گفت: مربیان و دانش‌آموزان به‌منظور اطلاع‌رسانی و آماده‌سازی مردم شهرستان در برگزاری طرح عمومی نفوس و مسکن که در آبان ‌ماه جاری برگزار می‎شود، حداکثر مشارکت را داشته باشند.
خیری با بیان اینکه این طرح دارای اهمیت خاصی در زمینه برنامه‌ریزی‌های کلان اجتماعی و اقتصادی است، اظهار داشت: از تمام مردم تقاضا داریم تا نهایت همکاری را با سرشماران داشته باشند.
فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: ‌مردم باید توجه داشته باشند که اطلاعات ارائه شده توسط آنان مبنای تصمیمات بزرگ بوده و باید در این راستا از ارائه اطلاعات غلط خودداری کنند.
وی تصریح کرد: برای به دست ‌آوردن اطلاعات دقیق باید اعتماد مردم توسط مأموران سرشماری جلب شود.
خیری با اشاره به اینکه به دست آوردن اطلاعات دقیق نیازمند مهارت‌های تخصصی است، اذعان داشت: مأموران سرشماری باید با حضور در کلاس‌های آموزشی طرح سرشماری اطلاعات دقیق را برای انجام آن کسب کنند.
وی توسعه کشور را در امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مستلزم آمار و اطلاعات دقیق عنوان کرد و گفت: مأموران سرشماری باید برای انجام بهتر این طرح با رعایت حسن خلق، اعتماد مردم را برای ارائه آمار و اطلاعات دقیق جلب کنند.
خیری با بیان اینکه مردم نیز باید در این طرح نهایت همکاری خود را با مأموران طرح انجام دهند، اذعان کرد: رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف نیازمند جمع‌آوری آمار و اطلاعات دقیق است.
وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردمی زمینه برای تصمیمات درست در سطح استان و کشور فراهم شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول