اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

سرشماری دقیق قدرت تصمیم‌‌گیری مدیران را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر گفت: اجرای دقیق سرشماری نفوس و مسکن قدرت تصمیم‌گیری مدیران را افزایش داده و سبب می‌شود داشته‌های کشور به طور مساوی تقسیم شود.

سرشماری دقیق قدرت تصمیم‌‌گیری مدیران را افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی صبح امروز در آیین افتتاح دوره آموزش آمارگیران طرح سرشماری نفوس و مسکن مشگین‌شهر اظهار داشت: تدوین زمان سرشماری از 10 سال به پنج سال در کشور از جمله‌ کارهای مهم و زیربنایی کشور است تا از این طریق احصای آمار در کشور به طور دقیق صورت گیرد.
فرماندار مشگین‌شهر ادامه داد: سرشماری نفوس و مسکن این امکان را فراهم می‌کند تا امکانات کشور به جای هدر رفت به طور مساوی در اختیار مردم قرار گیرد.
این مسئول بیان داشت: سرشماری، از رخدادهای ماندگار و تاثیرگذار در مدیریت کشور بوده و از اهمیت ویژه‌ای در برنامه‌ریزی‌ها برخوردار است. 
محمداوغلی اضافه کرد: در هر جامعه‌ای که توان علمی بالاتر و آمار و اطلاعات جامع و دقیق‌تری وجود داشته باشد، قدرت تصمیم گیری افزایش یافته و می‌توان با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق شرایط مناسبی برای زندگی بهتر مردم فراهم کرد.
فرماندار مشگین‌شهر بیان کرد: نتایج سرشماری نفوس و مسکن منبع و مرجع مناسبی برای توزیع عادلانه ثروت و خدمات دولتی در بین مناطق مختلف کشور خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمداوغلی لزوم جمع‌آوری اطلاعات برای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری را به ماموران سرشماری خاطر‌نشان و مسئولان و اصحاب رسانه را به ترغیب مردم برای همکاری با آمارگیران سفارش کرد.
این مسئول در پایان ابراز داشت: در اجرای این طرح 241 نفر به عنوان عوامل ستادی و اجرایی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول