اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار قرچک خبر داد:

آمادگی بخش قرچک برای سرشماری نفوس و مسکن

خبرگزاری فارس: بخشدار قرچک از آمادگی این بخش برای سرشماری نفوس و مسکن خبر داد.

آمادگی بخش قرچک برای سرشماری نفوس و مسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز حبیب‌اله ابراهیمی در جلسه هماهنگی دهیاران در سرشماری نفوس و مسکن سال 90 ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) گفت: دهیاران باید بسترهای لازم برای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 90 را در روستاهای بخش قرچک فراهم کنند.
بخشدار قرچک از دهیاران خواست تا زمینه های مشارکت هرچه بیشتر مردم را در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 در روستاها فراهم کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه تحقق و چشم‌انداز 20 ساله کشور بستگی به این آمارها و سرشماری‌ها دارد‌، اظهار داشت: همکاری و تعامل اعضای شوراهای روستا و دهیاران‌، ما را در رسیدن به این امر کمک می‌کند. 
ابراهیمی عنوان کرد: آخرین آمار سر شماری نفوس و مسکن در سال 85 بوده که توزیع اعتبارها بر اساس آن آمار اختصاص پیدا کرده است که اگر بنا باشد برنامه‌ریزی‌‌های صحیح و عادلانه را در سطح کشور شاهد باشیم، این امر با تعامل و همکاری همه مهیا می‌شود.
بخشدار قرچک با بیان اینکه برنامه ریزی دقیق و منسجم مستلزم آمارو اطلاعات مناسب و دقیق است، گفت: باید دهیاران در روستاها زمینه های لازم را برای همکاری و مشارکت قوی و تأثیرگذار مردم در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن فراهم کنند.
ویبا تأکید به اینکه مساجد، مدارس و... می‌توانند مکان‌های مناسبی برای اطلاع‌رسانی باشد تصریح کرد باید با تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع مردم را هر چه بیشتر با اصل طرح و فواید آن آشنا کرد. 
بخشدار قرچک در ادامه به جمعیت بسیار زیاد در روستاها ی بخش قرچک اشاره و خاطرنشان کرد: می‌توان از طریق سرشماری نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرد و با یک برنامه‌ریزی صحیح و دقیق در جهت برطرف کردن مشکلات گام برداشت.
جلسه هماهنگی دهیاران در سرشماری نفوس و مسکن سال 90 با حضور دهیاران تابعه بخش قرچک و اعضای ستاد سرشماری نفوس و مسکن این بخش برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول