اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 370 نفر صورت گرفت؛

آموزش طرح سرشماری نفوس و مسکن در مرودشت

خبرگزاری فارس: کلاس‌های آموزش طرح عمومی سرشماری نفوس و مسکن با حضور 370 نفر در مرودشت آغاز شد.

آموزش طرح سرشماری نفوس و مسکن در مرودشت
به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، کلاس‌های آموزش طرح عمومی سرشماری نفوس و مسکن با شرکت 370 نفر صبح امروز در مرودشت آغاز شد.
در مراسم آغاز این دوره آموزشی یدالله حسینی فرماندار مرودشت اظهار داشت: بر اساس برنامه چشم‌انداز 20 ساله، نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال 1404 باید به قدرت نخست منطقه از لحاظ گوناگون به ویژه علم، فناوری، خدمات، بهداشت، فرهنگ و زیرساخت‌ها تبدیل شود.
حسینی افزود: این هدف نظام نیازمند همدلی، وحدت و همت مضاعف و عزم راسخ مردم و مسئولان است و نخستین گام برای ما در این برنامه‌های راهبردی داشتن شاخص‌ها و آمارهای مطمئن و صحیح است.
وی اضافه کرد: شهرستان مرودشت با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد نیازمند اطلاعات دقیقی است تا بر اساس واقعیت‌های شهرستان برنامه‌ریزی اساسی صورت گیرد.
فرماندار مرودشت ادامه داد: عمران و آبادانی این شهرستان نیازمند اختصاص اعتبار است و این اعتبارات باید بر پایه آمار و اطلاعات دقیق صورت گیرد.
مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان مرودشت همچنین بیان داشت: اگر ناخواسته و یا به طور عمد توجه کافی به اجرای این طرح نشود به آرمان‌های مردم که به ما واگذار شده خیانت کرده‌ایم، بنابراین وظیفه‌امان در این فرآیند این است که نهایت دقت را داشته باشیم و این خود نیازمند سرعت، دقت و تلاش مضاعف همراه با روحیه جهادی است.
نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت ضمن توصیه به ماموران سرشماری در مورد حضور به موقع و مستمر در کلاس‌ها گفت: لازمه شروع این طرح، فراگیری آن و دقت و توجه لازم به مباحث آموزشی است.
به گزارش فارس، کلاس‌های آموزشی این طرح با حضور 270 نفر زن و 100 نفر مرد تا 28 مهر ماه جاری ادامه دارد و اجرای طرح سرشماری از دوم آبان ماه سال جاری همزمان با تمام نقاط کشور در مرودشت آغاز و تا 22 آبان ماه امسال ادامه دارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول