اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مسکن مازندران خبر داد:

سرمایه‌گذاری 2400 میلیارد تومانی در مسکن مهر مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران گفت: 2 هزار و 400 میلیارد تومان هزینه اجرایی پروژه‌های مسکن مهر در مازندران است.

سرمایه‌گذاری 2400 میلیارد تومانی در مسکن مهر مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رسول رسولی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: 60 هزار واحد مسکن مهر در مازندران در حال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 400  میلیارد تومان هزینه اجرایی پروژه‌های مسکن مهر در مازندران است، افزود: مازندران از نظر تعداد پروژه‌های مسکن مهر نسبت به سایر استان‌ها در ردیف دوم، سوم قرار دارد.

* واحدهای در حال بهره‌برداری مسکن به 24 هزار واحد برسد
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران در این نشست با بیان اینکه از ابتدای هفته دولت 12 هزار و 450 واحد مسکن مهر در حال بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا دهه فجر تعداد واحدهای در حال بهره‌برداری به 24 هزار واحد برسد.
رسولی گفت: 70 درصد از پروژه‌های مسکن مهر در مازندران به صورت خودمالکی است.
مدیرکل راه و ترابری مازندران نیز گفت: با بررسی طرح‌ها در بسیاری از پروژه‌ها توانستیم با رعایت مشخصات فنی، کاهش هزینه داشته باشیم.
علی اسد با بیان اینکه سالانه بیش از 150 میلیارد تومان اعتبارات در بخش عمرانی هزینه می‌کنیم، تصریح کرد: مطمئنا این صرفه‌جویی‌ها ارقام درشتی خواهد بود.

* راه روستایی مازندران هم عملکرد ملی دارد
وی با اشاره به اینکه معتقدیم راه روستایی مازندران هم عملکرد ملی دارد، یادآور شد: اعتبارات بخش راه روستایی امسال به بیش از 44 میلیارد تومان رسیده که در سال‌های اخیر بی‌نظیر بود.
اسد با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 120 کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شد، ادامه داد: سال 89 فقط 37 کیلومتر راه روستایی آسفالت شده بود و امسال افزایش سه برابری داشتیم.
این مسئول با اشاره به اینکه به جای نشست خبری در ادارات پیشنهاد می‌کنم گشت خبری برگزار کنیم، بیان داشت: رسانه‌ها می‌توانند از پروژه‌ها بازدید کنند و قطعا ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد که بتوانند به ما گوشزد کنند.
اسد با بیان اینکه در محور هراز و فیروزکوه بیش از 300 میلیارد تومان در حال کار است، تصریح کرد: چهار پیمانکار بزرگ در محور فیروزکوه مشغول به کار هستند.

* 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای راه
وی با اشاره به اینکه 100 میلیارد تومان برای استان اوراق مشارکت گرفتیم که اگر محقق شود تحول بزرگی در استان به وجود خواهد آمد، گفت: علاوه بر اعتبارات روتین، از 31 مرداد تاکنون توانستیم بیش از 15 میلیارد تومان اعتبارات را افزایش دهیم.
اسد با بیان اینکه کل اعتبار محور هراز در مازندران و تهران 12 میلیارد تومان است، اذعان داشت: توانستیم 10 میلیارد تومان از این اعتبار را برای مازندران اختصاص دهیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول