اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان تاکید کرد:

تسریع در ایجاد زیرساخت‌های مسکن مهر راور

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: فاز نخست مسکن‌ مهر با 66 واحد در حال نازک‌کاری است و باید هرچه سریع‌تر سایر زیرساخت‌های مسکن مهر شامل آب، برق و گاز انجام شود.

تسریع در ایجاد زیرساخت‌های مسکن مهر راور
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد تکلوزاده به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان محلی روز گذشته از طرح‌های عمرانی شهرستان راور بازدید کرد.
در بازید از سد ثامن موضوع جابه‌جایی اهالی روستاهای بالا دست سد، انتقال آب قنات و چشمه آب روستا به شهرک جدید و واگذاری زمین به روستائیان مورد بررسی قرار گرفت.
معاون استاندار کرمان با بازدید از مسکن مهر 218 واحدی شهرستان راور  گفت: فاز نخست این واحد‌ها با 66 واحد در حال نازک‌کاری هستند و باید هرچه سریع‌تر سایر زیرساخت‌های مسکن مهر شهرستان شامل آب، برق و گاز انجام شود.
تکلوزاده بیان کرد: اعتبار لازم برای جابه‌جایی یگان تکاوری شهرستان راور و تکمیل ساختمان جدید و  زیرساخت‌های آن شامل آب، برق و حصارکشی در اعتبارات سال جاری دیده شده که امسال این جابه‌جایی صورت می‌‌گیرد.
معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان در این بازدید گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی راور در سال 82 در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث شده و زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهرک آماده است.
حمید نمکی افزود: با توجه به آماده بودن زیر‌ساخت‌ها سرمایه‌گذاران در این شهرستان از صنعت استقبال خوبی ندارند.
وی بیان کرد: در حال حاضر سه قرارداد واگذاری زمین در این شهرک با متقاضیان امضا شده و امید است در آینده نزدیک کلنگ احداث نخستین واحد صنعتی به زمین زده شود.
نمکی اظهار داشت: عقد قرارداد در این شهرک به صورت نیم درصد نقدی و مابقی در اقساط 48 ماهه است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول