اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی؛

1700 واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: به‌زودی یک‌هزار و 700 واحد مسکن مهر در این استان به‌بهره‌برداری رسیده است.

1700 واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ابراهیمی بعدازظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن این استان با اشاره به رضایت وزیر راه و شهرسازی از فعالیت مسکن مهر در این استان اظهار داشت: باید با فعال کردن بیش از پیش شرکت‌های خدمات‌رسان مسکن مهر چهارمحال و بختیاری را تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم.
وی از کسب رتبه 13 مسکن مهر این استان در بین سایر استان‌های کشور خبر داد و افزود: این در حالیست که در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر رتبه هشتم و در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت رتبه 21 کشوری را به خود اختصاص داده‎ایم.
ابراهیمی با بیان اینکه براساس برنامه از پیش تعیین شده استان چهارمحال و بختیاری باید در هفته آخر شهریور یک هزار و 700 واحد مسکن مهر در این استان بهره‌برداری شود، گفت: ساختمان این واحدهای مسکونی از پیشرفت فیزیکی 100 درصدی برخوردار است، اما متاسفانه شرکت‌های خدمات‌رسان فعالیت مناسبی نداشته‌ و بهره‌برداری از آنها به آینده موکول شده است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس برنامه‎ریزی صورت گرفته در دهه فجر سال‌جاری 3 هزار و 500 واحد از مسکن مهر چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری خواهد رسید که تحقق این امر نیازمند فعالیت مضاعف شرکت‌های خدمات‌رسان است.
وی با تأکید بر اینکه مسکن مهر امید به خانه‌دار شدن را در جامعه و در بین جوانان کشور افزایش داده است، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران و مسئولان اجرایی استان تحقق اهداف دولت و نهایی کردن پروژه مسکن مهر در موعد مقرر خواهد بود، به گونه‌ای که همه متقاضیانی که در مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند، صاحب منزل مسکونی شوند.
ابراهیمی با اشاره به رویکرد دولت خدمتگزار در بخش مسکن در این استان، خاطرنشان کرد: متقاضیان، تعاونی‌ها، بانک‌های عامل، پیمانکاران و سایر دستگاه‌های اجرایی باید همکاری و تعامل مطلوبی به‌منظور تکمیل این طرح داشته باشند.
وی با اشاره به همکاری مطلوب دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای زیرساخت‌های این طرح، افزود: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید همچنان با تعاونی‌های مسکن مهر در تعامل باشند.
ابراهیمی با اشاره به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم، افزود: طرح مسکن مهر یکی از طرح‌های ارزشمند دولت در راستای تأمین مسکن اقشار کم درآمد است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول