اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه‌:

جزئیات اجرای طرح مسکن مهر بررسی میشود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: در جلسات شورای مسکن استان جزئیات اجرای طرح مسکن مهر به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و چنانچه دستگاه یا پیمانکاری به درستی به انجام وظیفه نپردازد، مواخذه می‌شود.

جزئیات اجرای طرح مسکن مهر بررسی میشود
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، سید دادوش هاشمی افزود: در جلسات شورای مسکن، فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی مسکن مهر، مقاوم‌سازی مسکن روستایی و همچنین واریز سهم آورده متقاضیان مسکن مهر به تفکیک هر پروژه در شهرستان‌های خود به ارائه گزارش می‌پردازند.
وی ادامه داد: ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر سطح استان توسط بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25‌هزار نفر جمعیت و ارائه گزارش مقاوم‌سازی مسکن روستایی توسط این بنیاد از دیگر برنامه‌های شورای مسکن استان است.
استاندار کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: ارائه گزارش در خصوص آخرین مبلغ واریزی سهم آورده متقاضیان مسکن مهر استان به تفکیک هر پروژه و تعاونی با قید مساحت مفید هر واحد، ارائه زمان‌بندی واریز مابقی سهم آورده متقاضیان، مشخص کردن تعداد افراد واجد شرایط معرفی شده در هر یک از سایت‌های مسکن استان توسط اداره کل تعاون و ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر توسط شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز، برق و مخابرات از دیگر برنامه‌های قابل ارائه در شورای مسکن استان است.
وی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های قابل انجام در این شورا می‌توان به ارائه گزارش اداره کل تعاون در خصوص خرید انشعابات برق، گاز، آب و فاضلاب و خرید امتیاز تلفن پروژه‌های مسکن مهر، ارائه گزارش دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ساخت فضاهای درمانی پیش‌بینی شده در سایت‌های مسکن مهر استان و اداره کل نوسازی مدارس استان در خصوص پیشرفت فیزیکی مدارس در حال ساخت سایت‌های مسکن مهر استان اشاره کرد.
وی همچنین ارائه گزارش رئیس سازمان نظام مهندسی استان در خصوص ناظران دوره‌ای نظام و کیفیت ساخت پروژه‌های مسکن مهر سطح استان و آخرین اقدامات انجام شده توسط اداره آموزش فنی و حرفه‌ای در خصوص آموزش مهارت کارگران و استاد‌کاران ساختمانی و معماران تجربی در سطح استان را از دیگر برنامه‌ها و کارهای پیگیری شده در این شورا عنوان کرد.
هاشمی در پایان ارائه گزارش مدیر‌کل تامین اجتماعی استان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده مبنی بر واریز حق بیمه پروژه‌های مسکن مهر سطح استان به تفکیک هر پروژه و پیگیری مصوبات جلسات قبل را از برنامه‌های قابل اجرا در این شورا بیان کرد.
لازم به ذکر است در استان کرمانشاه بیش از 60‌هزار واحد مسکونی مسکن مهر در حال ساخت است که به مرور مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول