اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

مدیریت مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد فوق‌العاده است

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد با اعلام رضایت از این پروژه‌ها گفت: عملکرد رئیس و مجموعه سازمان مسکن و شهرسازی این استان فوق‌العاده بوده و تلاش آن‌ها ستودنی است.

مدیریت مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد فوق‌العاده است
علی نیکزاد عصر امروز در حاشیه سفر کاری خود به کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار فارس در یاسوج گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از مدیریت جدید در رتبه آخر کشور بود ولی با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی مجموعه دست‌اندرکاران پروژه مسکن مهر، این استان در رتبه سوم کشور قرار گرفت که در نوع خود کاری بزرگ بود.
وزیر راه و شهرسازی افزود: باید به در ساخت مسکن به نقطه‌ای برسیم که عرضه و تقاضای مسکن در کشور و این استان به‌روز شده و به‌طور کامل دغدغه در موضوع مسکن وجود نداشته باشد.
نیکزاد، سیاست خانه‌دار کردن مردم را یکی از افتخارات دولت احمدی‌نژاد دانست و بیان داشت: شیرینی کار زمانی است که کلیدهای واحدهای مهر را به مردم تحویل دهیم.
وی ادامه داد: من از رئیس سازمان مسکن و شهرسازی می‌خواهم که با همین جدیت، پروژه‌های مسکن مهر را ادامه دهند تا هر چه سریع‌تر کام مردم شایسته این استان را با خانه‌دار شدن شیرین کنیم.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تلاش‌های مسکن و شهرسازی این استان در پیشرفت کاری مسکن‌های مهر تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد عملا چند سال دیرتر از دیگر استان‌ها عملیات ساخت این واحدها را آغاز کرده ولی با تغییر مدیریت در مسکن و شهرسازی، کار ساخت واحدهای مسکونی مهر شتاب قابل ملاحظه‌ای گرفت به‌طوری‌ که کهگیلویه و بویراحمد در رتبه سوم ساخت و ساز مسکن مهر جای گرفت.
نیکزاد، کیفیت مسکن مهر را بسیار مهم خواند و تاکید کرد: پیمانکاران و دست‌اندرکاران این پروژه‌ها در موضوعاتی چون محوطه‌سازی، فاضلاب درخت‌کاری، کنتور گذاری و... دقت کنند تا این واحدها که از کیفیت خوبی در سازه و نوع مصالح به‌کار رفته برخوردار هستند به بهترین شکل تحویل مردم داده شوند.
وی، پیشرفت کاری مسکن مهر را در کهگیلویه و بویراحمد خیره‌ کننده توصیف کرد و گفت: تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر تا دهه فجر اماده واگذاری به متقاضیان است.
وزیر راه و شهرسازی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد را افرادی پای کار دانست و خاطرنشان کرد: در هر نقطه‌ای از کشور که استاندار، معاون عمرانی و رئیس سازمان مسکن و شهرسازی افراد فعال و پای کاری بودند ما در مسکن مهر هیچ مشکلی نداشتیم و این پروژه با سرعت خوبی اجرا شد که کهگیلویه و بویراحمد از جمله این استان‌ها بوده است.
نیکزاد از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا همه تلاش خود را برای حمایت از پروژه‌های عمرانی و مسکن مهر به‌کار گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول