اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد جانی دوباره گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های مسکن مهر این استان با سفر مقام ارشد وزارت راه و شهرسازی جانی دوباره گرفت.

مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد جانی دوباره گرفت
احمد غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و پس از اتمام سفر یک‌روزه وزیر راه و شهرسازی یه این استان و اتخاذ تصمیمات جدید در این زمینه اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی با حضور خود در پروژه‌های مسکن مهر این استان انگیزه دوچندانی به دست‌اندرکاران ساخت این پروژه‌ها داده است.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اینکه مسئولیت ما با ابراز رضایت مقام عالی وزارت نسبت به روند پیشرفت خوب واحدهای مسکن مهر دوچندان شده که باید وظایف خود را به نحو احسن و بیش از گذشته انجام دهیم.
این مسئول امور مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مقام سومی این استان در ساخت مسکن مهر کشور عنوان کرد: کسب چنین مقامی و ابراز رضایت وزیر راه و شهرسازی در سایه توجه مسئولان عالی استانی به‌خصوص استاندار، معاونین و همه دست‌اندرکاران پروژه مسکن مهر و به ویژه کارفرمایان و کارگران زحمت‌کش بوده است.
غلامی با بیان این‌که با همت مضاعف و کار مضاعف سعی کردیم در اندازه توان خود به موضوع اساسی جهاد اقتصادی در سال جاری جامه عمل بپوشانیم، تاکید کرد: احساس ما بر این است که با قرار گرفتن روی یکی از سکوهای کشوری در زمینه خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر که ولی‌نعمتان انقلاب و نظام هستند تا اندازه‌ای رهنمود ارزشمند رهبری را اجابت کردیم.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مسکن مهر این استان چه به‌لحاظ کمیت و چه به‌لحاظ کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارد که وزیر راه و شهرسازی نسبت به این موضوع صحه گذاشت.
غلامی اضافه کرد: آن ‌چه که بیش از هر چیز اکنون در مسکن مهر مورد نظر ما و مسئولان عالی راه و شهرسازی قرار دارد، خدمات‌رسانی مطلوب و ارزنده به این واحدهای مسکونی بوده، همچنان که وزیر نسبت به موضوع فاضلاب و محوطه‌سازی این پروژه‌ها تاکید زیادی داشت.
این مسئول به دیگر دغدغه‌های مقام عالی وزارت در زمینه مسکن مهر این استان اشاره کرد و اذعان داشت: زیبا‌سازی و درختکاری در محوطه مسکن مهر در کنار استفاده از مصالح مرغوب، از جمله دیگر دغدغه‌های علی نیکزاد بود که وی قول تامین اعتبار آن را به مسئولان مسکن و شهرسازی این استان داد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول