اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای قم خبر داد:

پیشرفت 85 درصدی مخزن آبرسانی به مسکن مهر قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیشرفت 85 درصدی ساخت مخزن شماره یک و 25 درصدی مخزن شماره دو مسکن مهر خبر داد.

پیشرفت 85 درصدی مخزن آبرسانی به مسکن مهر قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالحمید توکلی‌بینا در بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه‌های مسکن مهر قم اجرای خطوط اصلی، فرعی و انتقال و ساخت مخازن آب را از جمله پروژه‌های آبرسانی به مسکن مهر قم برشمرد و گفت: تا پایان شهریور بیش از 4 هزار متر خط اصلی با لوله‌هایی با اقطار 400، 600 و 800 میلی‌متر به اجرا رسیده که این میزان بیش از 71 درصد از کل خطوط اصلی است.
وی با اشاره به اجرای 3 هزار متر خطوط انتقال آب مربوط به پروژه‌های مسکن مهر ابراز کرد: این خطوط شامل لوله‌هایی به اقطار 900، 1000 و 1200 میلی‌متر است که تا پایان شهریور 60 درصد از آن به اجرا رسیده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیشرفت 85 درصدی ساخت مخزن شماره یک و 25 درصدی مخزن شماره دو مسکن مهر خبر داد و بیان کرد: این مخازن در نوع خود از بزرگ‌ترین مخازن آب استان است که با حجم ذخیره 40 هزار مترمکعب و با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال به اتمام خواهد رسید.
وی همچنین از اجرای بیش از 5 هزار متر شبکه فرعی آب در پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: این شبکه‌ها در محلات اول و دوم و 39 هکتاری مسکن مهر در حال انجام بوده و تاکنون حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
توکلی‌بینا همچنین عنوان کرد: مرحله تحویل زمین برای اجرای 56 کیلومتر شبکه فرعی محلات 3 تا 9 و محله مرکزی مسکن مهر نیز انجام شده است که به زودی عملیات اجرایی شبکه‌های آب و فاضلاب آن انجام می‌شود.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته از سوی بانک توسعه اسلامی برای اجرای شبکه و تاسیسات فاضلاب در قم تصریح کرد: امیدواریم با دریافت این اعتبارات بتوانیم قدم موثری در ارتقای سلامت محیط زندگی مردم برداریم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول