اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل آبفای کشور:

مشکلی در تامین آب پروژه‌های مسکن مهر در کشور نداریم

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به پیشرفت پروژه‌های آبرسانی به مسکن مهر در سراسر کشور گفت: برای تامین آب واحد‌های مسکن مهر به لحاظ اجرای سازه‌های مورد نیاز مشکلی نداریم.

مشکلی در تامین آب پروژه‌های مسکن مهر در کشور نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، سیدمهدی ثمره‌هاشمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های آبرسانی به مسکن مهر قم با اشاره به احداث ‌یک میلیون واحد مسکن مهر در کشور، از این پروژه به عنوان پروژه بزرگ و انقلابی برای مسکن‌دار شدن همه خانوار‌های ایرانی یاد کرد.
وی با اشاره به اهمیت آبرسانی به پروژه‌های مسکن مهر گفت: شرکت‌ مهندسی آب و فاضلاب کشور و مجموعه ‌شرکت‌های آب و فاضلاب در سراسر کشور متعهد هستند به میزان پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر و ساکن شدن مردم در این واحد‌ها، آب مورد نیاز آنها را تامین کند.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برای تامین آب پروژه‌های مسکن مهر دو طرح بلند مدت و کوتاه مدت برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: هدف ما در طرح بلند مدت شناسایی منابع آب پایدار و اجرای پروژه‌های لازم برای تامین آب این واحد‌ها در دراز مدت است.
وی عنوان کرد: طرح‌های کوتاه مدت به منظور تامین آب مورد نیاز کسانی است که از هم‌اکنون در واحدهای مسکن مهر ساکن می‌شوند.
ثمره‌هاشمی پیشرفت‌ پروژه‌های آبرسانی به مسکن مهر در تمام کشور را خوب ارزیابی کرد و تلاش برای احداث 40 هزار واحد مسکن مهر در استان قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: پروژه‌های آبرسانی به این واحد‌ها نیز از پیشرفت‌ خوبی برخوردار است و هم اکنون دو مخزن 20 هزار متر‌مکعبی و خطوط انتقال و شبکه‌های اصلی و فرعی آب برای این واحد‌ها در حال احداث است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: هر زمانی که پروژه‌های مسکن مهر به طور کامل به پایان برسد و مردم در همه این واحد‌ها ساکن شوند، برای تامین آب این واحد‌ها به لحاظ اجرای سازه‌های مورد نیاز مشکلی نداریم.
وی با تاکید بر اینکه متناسب با پیشرفت مسکن مهر تامین آب این پروژه نیز انجام می‌شود، ابراز کرد:‌ مطالعات اجرای شبکه‌های فاضلاب این پروژه‌ها نیز انجام شده و عملیاتی اجرایی آن نیز به زودی آغاز می‌شود.
مهندس توکلی‌بینا نیز در حاشیه این بازدید گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های آبرسانی به مسکن مهر قم ارائه کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول