اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تاکید کرد:

ارائه آمار مسکن مهر به شرکت‌های خدمات‌رسان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: اداره کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی اقدام به ارائه آمار دقیق واحدهای مسکن مهر به شرکت‌های خدمات رسان کند.

ارائه آمار مسکن مهر به شرکت‌های خدمات‌رسان
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مجید آقازاده چهارشنبه شب در شصت و یکمین جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن شماره دو استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: برای آبرسانی به مسکن مهر گلشهر 35 میلیارد ریال درخواست داده‌ایم و مقرر شد دفتر فنی استانداری جلسه‌ای برای این موضوع تشکیل دهد که جلسه‌ای در این زمینه در استانداری تشکیل نشده است.
وی تصریح کرد: باید کل واحدهای مسکن مهر گلشهر تعیین و به شرکت آب و فاضلاب استان اعلام شود تا برآورد دقیقی برای آبرسانی به مسکن مهر گلشهر انجام دهیم.
این مسئول افزود: در برخی پروژه‌ها مشکل اعتباری داریم و در برخی دیگر نیز به معابر و مکان‌های ورود ما از سوی مسکن و شهرسازی استان مشخص نشده ست.
آقازاده با بیان اینکه برخی از واحدهای مسکن مهر تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسند، خاطرنشان کرد: در پروژه‌هایی که تا آخر شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسند مشکلی در تامین مسکن نداریم و به تمام این واحدها آبرسانی شده است.
وی ادامه داد: مشکلی برای آبرسانی به مسکن مهر پیرانشهر، خوی، شاهین‌دژ، نقده و میاندوآب نداریم.
این مسئول ادامه داد: برای آبرسانی به پروژه‌های مسکن مهر که تا آخر آذر ماه به بهره‌برداری می‌رسند مقرر شده اداره مسکن و شهرسازی در 15 روز رفع مشکل کرده و به این شرکت اعلام کند.
آقازاده با اشاره به انتقال آب به شهرک ولیعصر خوی، گفت: خط انتقال آب به مسکن مهر شهرک ولیعصر خوی باید از سوی مسکن و شهرسازی تعیین و ابلاغ شود تا شرکت آب و فاضلاب استان اقدامات لازم را دراین زمینه انجام دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر اداره کل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی با دستگاه‌های خدمات‌سان، افزود: سازمان مسکن و شهرسازی باید نسبت به تعیین خط مسیر لوله‌های آب برای مسکن مهر را تعیین و سپس آبرسانی به این مساکن را به شرکت آب و فاضلاب اعلام کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول