اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خواستار شد:

آماده‌سازی 2 هزار واحد مسکن مهر گنبدکاووس تا دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس بر فراهم کردن شرایط برای آمادگی 2 هزار واحد مسکن مهر در این شهرستان تاکید کرد.

آماده‌سازی 2 هزار واحد مسکن مهر گنبدکاووس تا دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک شورای مسکن استان که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان، آب و فاضلاب شهری و شرکت توزیع برق در فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، اظهار داشت: موضوع این جلسه آمادگی برای افتتاح 2 هزار واحد مسکن مهر شهرستان گنبدکاووس تا دهه فجر سال جاری است.
وی میزان پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در سایت تقی‌آباد را نزدیک 70 درصد عنوان کرد و افزود: برای 30 درصد باقیمانده هم باید تلاش بیشتری صورت بگیرد تا در موعد مقرر پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به روند احداث پروژه‌های مسکن مهر در سایت‌های تقی‌آباد، مسکن محرومان گدم‌آباد، کاج و پیرحاجی این شهرستان اظهار داشت: دولت به تعهد خود در واگذاری زمین‌ها در این شهرستان عمل کرده است بنابر این تعاونی‌ها باید در روند احداث پروژه‌ها سرعت داشته باشند.
احمدی هدف از این جلسه را رفع مسائل مربوط به مسکن مهر در شهرستان عنوان کرد و گفت: هیچ‌ مشکلی در خصوص دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان وجود ندارد و ادارات تعامل خوبی در ‌ارتباط‌ با مسکن مهر این شهرستان دارند.
وی بر اهتمام تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان در عمل به تعهدات خود تاکید کرد و اظهار داشت: پروژه‌های مسکن مهر باید در شان مردم شهرستان انجام بگیرد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس بر انجام کیفی‌تر پروژه‌های مسکن مهر توسط تعاونی‌های این شهرستان تاکید کرد و گفت: برگزاری این جلسات در رفع مسائل مسکن مثمر‌ثمر است.
در این جلسه طی حکمی مهندس آشوری به ریاست اداره مسکن و شهرسازی گنبدکاووس منصوب و از زحمات رمضانعلی جعفری رئیس سابق این اداره در شهرستان گنبدکاووس تقدیر شد.
آشوری پیش از این رئیس اداره مسکن کردکوی بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول