اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی:

پیشرفت مسکن مهر سلماس مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مسکن مهر سلماس در زمینه پیشرفت فیزیکی مسکن مهر سیر نزولی دارد.

پیشرفت مسکن مهر سلماس مطلوب نیست
خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرستان سلماس در ساخت مسکن مهر به دلیل پاره‌ای از مشکلات از جمله کمبود منابع مالی پیشرفت فیزیکی خوبی ندارد.
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در ساخت مسکن مهر سلماس، ‌تصریح کرد: مسکن مهر سلماس در قالب 17 تعاونی در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه مسکن مهر سلماس 778 واحد در 227 طبقه در حال احداث است،‌ افزود: در مسکن مهر سلماس شاهد هستیم که تعاونی‌ها در مراحل نخست احداث، آورده اشخاص را برای دریافت پروانه از شهرداری و نقشه کشی هزینه کرده‌اند و برای مابقی اقدامات با بنیه ضعیف وارد کار شده‌اند.
این مسئول باشااره به تسهیلات واگذار شده به این واحدها،‌ خاطرنشان کرد: برای کمک به احداث مسکن مهر سلماس با هماهنگی‌های به عمل آمده با بانک عامل تسهیلات زودتر از موعد مقرر پرداخت شده و پیشنهاداتی برای بهبود این وضعیت به تعاونی‌ها داده شده است.
محبت‌خواه با اشاره به هزینه عمومی هر واحد در مسکن مهر سلماس، اعلام کرد: هزینه عمومی به ازای هر واحد در مسکن مهر سلماس 55 میلیون تومان و این میزان به ازای هر مترمربع 450 هزار تومان است.
وی با اشاره به کاهش طبقات در این زمینه، گفت: با کاهش تعداد طبقات شاهد هستیم هزینه عمومی هر واحد به 43 میلیون تومان کاهش می‌یابد.
این مسئول حذف پارکینگ‌های این واحدها و ایجاد پارکینگ در فضای باز را از دیگر پیشنهاداتی عنوان کرد که به تعاونی‌ها در مسکن مهر سلماس داده شده است و گفت: امکان پرداخت وام قبل از پیشرفت فیزیکی تعیین شده را نداریم ولی به دلیل مساعدت با تعاونی‌ها در برخی موارد این اقدام انجام می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول