اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه اعلام کرد:

احداث ساختمان آتش‌نشانی در مسکن مهر گلشهر

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: ساختمان آتش‌نشانی در مسکن مهر گلشهر ارومیه احداث می‌شود.

احداث ساختمان آتش‌نشانی در مسکن مهر گلشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا عصمت‌پرست چهارشنبه شب در شصت و یکمین جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن شماره دو استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: شهرداری ارومیه در آینده نزدیک اقدام به احداث ساختمان آتش‌نشانی در شهرک گلشهر ارومیه می‌کند.
وی با بیان اینکه در این زمینه باید روال قانونی را طی کنیم، تصریح کرد: احداث این ساختمان در دستور کار شهرداری ارومیه قرار دارد و با طی مراحل قانونی ساخت این ایستگاه را آغاز می‌کنیم.
این مسئول با تقدیر از اقدامات انجام گرفته توسط معاونت عمرانی استانداری نسبت به الحاق 800 هکتار از اراضی اطراف شهر ارومیه به مناطق شهری ارومیه، افزود: در این راستا تلاش‌های استانداری آذربایجان غربی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط قابل تقدیر است.
عصمت‌پرست با بیان اینکه تابع قانون هستیم، خاطرنشان کرد: باید برای احداث این ساختمان سیکلی را طی کنیم و احداث این ساختمان به تایید شورای اسلامی شهر برسد.
وی اعلام کرد: نقشه‌های لازم برای احداث ساختمان آتش‌نشانی در مسکن مهر گلشهر توسط شهرداری ارومیه آماده شده است.
شهردار ارومیه با بیان اینکه در شهرک گلمانخانه ارومیه نیز فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات شهری آغاز کرده‌ایم، گفت: در شهرک گلمانخانه ارومیه در حال گشت‌زنی و شناسایی مواردی هستیم که باید خدمات ارائه دهیم.
عصمت‌پرست ادامه داد: از هفته نخست مهر ماه امسال شهرداری ارومیه در شهرک گلمانخانه ارومیه مستقر می‌شود.
وی با اشاره به ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهرک گلمانخانه ارومیه، افزود: با استقرار شهرداری در شهرک گلمانخانه ارومیه خدمات را در سطح وسیع‌تری به شهرک گلمانخانه ارومیه ارائه می‌دهیم.
انتهایپیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول