اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان زنجان واگذار می‌شود؛

واگذاری 3007 واحد مسکن مهر در شهرهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در زمینه مسکن مهر گفت: در سال ‌جاری 3007 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت برای متقاضیان مسکن مهر واگذار می‌شود.

واگذاری 3007 واحد مسکن مهر در شهرهای استان زنجان
احمد حاجی زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر برای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر 3 هزار و 597 نفر ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: ثبت نام در این شهرها به دو صورت در قالب خود مالکین و اجاره 99 ساله صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 273 نفر برای اخذ زمین در قالب خود مالکین برای ساخت مسکن مهر شرکت کرده‌اند، افزود: در حال حاضر 976 نفر نیز برای اجاره 99 ساله در شهرهای زیر 25 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در مجموع از خود مالکان و اجاره 99 ساله 3 هزار و 208 نفر پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند، خاطر نشان کرد: تعداد 897 نفر از اجاره 99 ساله و تعداد یک هزار و 843 نفر از خود مالکان موفق به اخذ تسهیلات و اجرای فونداسیون شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون در مجموع از هر دو گروه 77 درصد موفق به اسکلت‌بندی ساختمان و 2 هزار نفر نیز موفق به سفیدکاری شده‌اند، تصریح کرد: یک هزار و 625 نفر از ثبت نام کنندگان در بحث مسکن مهر هم در اجاره 99 ساله و هم در خومالکان کار نازک‌کاری ساختمان را انجام داده‌اند.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 4 هزار 200 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر در مناطق 14 گانه استان زنجان احداث شده است، خاطر نشان کرد: بیش از 4 هزار و 200 واحد نیز در قالب بهسازی مسکن روستایی نسبت به احداث مسکن اقدام کرده‌اند.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اجرای طرح هادی در روستاهای استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در سال‌جاری از محل اعتبارات تملک دارایی استان زنجان هشت درصد برای تهیه و اجرای این طرح‌ها در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قرار گرفته تاکنون موافقت نامه‌های مربوط به معاونت برنامه‌ریزی استانداری منعقد شده و نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شده است.
وی با اشاره به اینکه مقرر شده در 90 روستای استان زنجان طرح هادی بازنگری و تهیه شود، تصریح کرد: در سال‌جاری برای طرح‌های هادی روستایی مبلغ 9 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در سال‌جاری در 26 روستای شهرستان زنجان، 29 روستای شهرستان خدابنده، هشت روستای شهرستان ماهنشان و در 10 روستای شهرستان ابهر طرح هادی روستایی اجرا می‌شود، خاطر نشان کرد: در هفت روستای شهرستان طارم، هفت روستای شهرستان ایجرود و در دو روستای شهرستان خرم‌دره نیز طرح هادی روستایی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول