اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران خبر داد:

استقرار شعب بانک مسکن در مجتمع‌های مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران از استقرار شعب این بانک در مجتمع‌های مسکن مهر خبر داد.

استقرار شعب بانک مسکن در مجتمع‌های مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمیدرضا رحیم‌نژاد بعدازظهر امروز در شورای مسکن شهرستان آمل با اشاره به اینکه در برخی شهرهای مازندران مجتمع‌های بزرگی از مسکن مهر در حال احداث است، یادآور شد: در برخی مواد تعداد جمعیت حاضر در این مجتمع‌ها به بیش از یک‌هزار نفر می‌رسد.
وی با تاکید بر اینکه تمامی واحدهای احداث شده در این مجتمع‌ها دارای اقساط تسهیلات بانکی هستند که برای احداث دریافت کرده بودند، گفت: همچنین قبوض این خانوارها نیز باید اغلب اوقات از طریق بانک پرداخت شود.
مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران با اشاره به اینکه این جمعیت باید برای امور بانکی خود و از همه مهم‌تر پرداخت اقساط با بانک مراجعه کنند، افزود: هزینه رفت و آمد، صرف زمان و ترافیک درون شهری ناشی از این جابه‌جایی موجب می‌شود تا این مجتمع‌ها نیاز به باجه‌های بانکی داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه براساس یک طرح در مجتمع‌هایی که بیش از یک‌هزار نفر جمعیت داشته باشد یک شعبه بانک مسکن دایر می‌شود، اظهار داشت: اجرای این طرح منوط به واگذاری یک زمین متناسب با فضای بانکی در اختیار این شعبه است.
مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران افزود: در حال حاضر این طرح برای شهرهای ساری، نکا و بهشهر در نظر گرفته شده است و آمل نیز می‌تواند با داشتن سایت‌هایی با تعداد واحد بالا این طرح برخوردار شود.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون در هیچ مقطعی پرداخت تسهیلات به مسکن مهر در مازندران قطع نشده است، یادآور شد: روند ثابت پرداخت این تسهیلات تاکنون ادامه داشته و خواهد داشت.
در این نشست با حضور مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و تعاونی‌های مسکن مهر مشکلات بخش مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت.
 انتهای ‌پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول