اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

پارک موزه دفاع مقدس 70 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه پارک موزه دفاع مقدس مازندران تا افتتاح کامل 70 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد، گفت: دستگاه‌های اجرایی مبلغ 200 میلیون تومان برای احداث و تکمیل پارک موزه دفاع مقدس اختصاص دهند.

پارک موزه دفاع مقدس 70 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: برنامه‌‌های اعلام شده سازمان‌ها برای هفته دفاع مقدس باید شکل عملی و اجرایی به خود بگیرد و مردم با تمام وجود برگزاری این برنامه‌ها را لمس کنند.
 
* دفاع مقدس نمودار برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است
وی تصریح کرد: دفاع مقدس نمودار برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است و حضور لشکر 25 کربلای مازندران در کنار سایر دلاوران کشور نیز بر افتخارات مازنداران در کشور می‌افزاید.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد: آنچه با باید در طرح‌ریزی برنامه دفاع مقدس در دستور کار ما قرار گیرد بیان پیام دفاع مقدس در بین جوانان باشد.
این مسئول ادامه داد: بیشترین پیام دفاع مقدس باید به جوانان ولایت‌پذیری و اطاعت از ولایت فقیه است که جوانان دوران دفاع مقدس جانشان را در راه ولایت‌پذیری تقدیم انقلاب کردند.
 
* فاصله‌ گرفتن از ولایت فقیه ورود به جریان انحطاط است
ابراهیمی تاکید کرد: ولایت‌پذیری باید امروز برای نسل جوان و تمام سیاسیون به عنوان یک معیار و فصل الخطاب باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: فاصله‌ گرفتن از ولایت فقیه ورود به جریان انحطاط است و همه مسئولان باید خود را سرباز ولایت فقیه بدانند.
وی با اشاره به بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه خارومیانه تاکید کرد: امروز شعار جوانان منطقه خاورمیانه و جهان اسلام همان شعارهایی است که رزمندگان دفاع مقدس در جنگ با دشمن روی سربند‌های خود داشتند.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های دفاع مقدس و تمام برنامه‌های سیاسی و مذهبی کشور به سمت و سویی کشیده شود که توسط سازمان‌های مردم‌نهاد و با مشارکت مردم انجام شود.
ابراهیمی اضافه کرد: همکاری با جوانان در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس در دستور کار مدیران اجرایی قرار گیرد و باید تلاش کنیم دغدغه‌های جوانان دیروز حاضر در جنگ به جوانان امروزی انتقال یابد.
  
* اختصاص  2 میلیارد تومان برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس

ابراهیمی خواستار استفاده از ظرفیت‌های هنری برای بیان اهداف دفاع مقدس شد و عنوان کرد: در معرفی اهداف دفاع مقدس کوچکترین کوتاهی پذیرفته نیست.
وی با اشاره به احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران و تامین بودجه مورد نیاز آن گفت: باید سهم منابع مالی همه دستگاه‌های دولتی حاضر در استان برای احداث پارک موزه مشخص و در اختیار مسئولان قرار گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه هر یک از دستگاه‌های اجرایی مبلغ 200 میلیون تومان برای احداث و تکمیل پارک موزه دفاع مقدس اختصاص دهند، اعلام کرد: با این اختصاص و کار جمعی، حدود 30 درصد احداث پارک موزه عملیاتی می‌شود.
این مسئول با اشاره به اختصاص حدود 2 میلیارد تومان طی سال گذشته و امسال توسط استانداری مازندران برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس بیان داشت: احداث پارک موزه دفاع مقدس نیاز به 70 میلیارد تومان اعتبار است که باید با همت جمعی این پروژه در استان اجرایی شود.
 
* به بهانه جشن دهه کرامت، مراسم رقص فراهم نکنیم
این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه در پارک موزه دفاع مقدس مازندران متذکر شد: همه مدیران اجرایی استان با برنامه‌ریزی مشخص زمینه حضور خود را در این نمایشگاه فراهم کنند.
وی به برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان اشاره کرد و اذعان داشت: برنامه‌های دهه کرامت باید با تایید ارشاد و متناسب با شان و شخصیت ائمه برگزار شود و نباید به عنوان و بهانه برپایی جشن و سرور، مراسم رقص و پایکوبی را در استان فراهم کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان خواستار حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) شد.
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول