اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان تاکید کرد:

ضرورت گرامی‌داشت جانفشانی‌های شهدای دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: به‌منظور هرچه پویاتر نگاه داشتن نسل جوان، جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس باید گرامی داشته شود.

ضرورت گرامی‌داشت جانفشانی‌های شهدای دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در شادگان اظهار داشت: ما امروز مدیون خون شهداء و از خودگذشتگی ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس هستیم بنابراین باید در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی تلاش بیش از حد داشته باشیم.
وی ادامه داد: باید با برگزاری با شکوه هفته دفاع مقدس هر ساله قدرت خودمان را به دشمنان نشان و جوانان نسل پس از جنگ را با زحمات و فداکاری‌هایی که مردم در جنگ تحمیلی داشته‌اند، آشنا کنیم.
فیوضی افزود: هنوز پس از سه دهه از انقلاب و جنگ تحمیلی دشمنان برای براندازی این نظام تلاش می‌کنند بنابراین باید با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار نسل جوان را با آرمان‌های شهدا آشنا کنیم.
وی ادامه داد: حفظ، اشاعه و سپردن ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده و ضرورت گرامی‌داشت ایثارگری‌ها و شهادت‌ها، جانبازی‌ها و اسارت‌های آن دوران به‌منظور هرچه پویا‌تر نگه داشتن نسل کنونی و نسل‌های آینده در برابر سیل تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
فرماندار شادگان با اشاره به ایثار و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و دفاع جانانه آنان از دین و کشور، بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و تصریح کرد: زنده نگاه داشتن یاد شهدا یک تکلیف است.
وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازخوانی و یادآوری ایثار، از خودگذشتگی و رشادت‌های نسل اول انقلاب که در تبعیت از ولایت و در دفاع از دین و کشور از جان و مال خویش گذشتند و 8 سال جانانه در صحنه حضور یافتند، است.
فیوضی اضافه کرد: امروزه مقاومت و بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی الگو گرفته از انقلاب و دفاع مقدس ایران و نظام جمهوری اسلامی است.
وی اظهار داشت: دفاع مقدس به ما الگو داد که در مقابل هجمه همه جانبه دشمنان غرب و شرق مقاومت و ایثار داشته باشیم.
فرماندار شادگان با اشاره به نقش مهم کارهای ماندگار و اثر گذار در ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت بیان کرد: هدف اصلی هفته دفاع مقدس امسال اثرگذاری برنامه‌ها و ترویج مناسب فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی افزود: در همین راستا سپاه شادگان به‌عنوان دبیر ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و زیرمجموعه‌های کمیته‌های مراسمات، تزئینات و ... فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
فیوضی ادامه داد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز این هفته در و از 31 شهریورماه با رژه نیروهای مسلح آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، روایت‌گری راویان جنگ، برگزاری جشنواره شعرخوانی، برگزاری جلسات توجیهی در راستای تبیین اهداف و آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و ... از برنامه‌های این هفته مقدس در شادگان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول