اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد محمودآباد خبر داد:

اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس این شهرستان برای بازگویی ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله خبر داد.

اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس محمودآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، نشست کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با حضور مسئول کمیته فرهنگی ستاد و نمایندگان نهادها و ادارات شهرستان از جمله سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ها، شهرداری و آموزش و پرورش در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان محمودآباد در ابتدای این نشست با ذکر درود به روح پاک شهدا و امام شهیدان و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری بیان داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی علیه ایران به ویژه از سوی آمریکای جنایتکار، پررنگ جلوه‌دادن اصول و ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند کشور و جوانان ما را در مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی که از تأکیدات مقام معظم رهبری است بیمه کند.
حمیدرضا کوزه‌گر افزود: این وظیفه همه جامعه، دستگاه‌ها، نهادها و به ویژه نخبگان کشور است که برای حفظ و حراست ارزش‌های نظام به ویژه دفاع مقدس و اشاعه و انتقال آن به نسل جوان جامعه تلاش کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در بخش تخصصی نشست فرهنگی به برنامه‌های این ستاد اشاره کرد و تصریح کرد: برای ایجاد شور و هیجان در سطح شهرستان باید اقدامات خوب و موثری همچون آذین‌بندی ادارات و نهادها و برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با این هفته در ادارات صورت پذیرد.
مسئول کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی همچون بازدید از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ مهر در مدارس، برگزاری همایش بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری جشنواره استانی شعر بسیج در محمودآباد، برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری، کتاب، محصولات فرهنگی، عکس سرداران شهید، عکس پرسنل شهید جهاد کشاورزی استان، اجرای سرود دفاع مقدس در مدارس، محفل انسی با قرآن، برگزاری همایش حجاب و عفاف، گلباران و غبارروبی مزار شهدا و برگزاری همایش نقش زن در دفاع مقدس در این هفته اجرایی می‌شود.
وی از برگزاری دو همایش سیاسی در این هفته خبر داد و اذعان داشت: همایش سیاسی با حضور فرهنگیان بسیجی و برگزاری نشست سیاسی و فرهنگی اعضای شورای مقاومت بسیج شهرستان برای تبیین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی مورد نظر است.
کوزه‌گر همچنین از اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس شهرستان برای بازگویی ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله خبر داد.
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول