اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل؛

کنسرت موسیقی دفاع مقدس برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان اردبیل گفت: ‌همزمان با هفته دفاع مقدس با موضوع جهاد و شهادت کنسرت موسیقی با همین مضمون در اردبیل برپا شده و اجرا می‌شود.

کنسرت موسیقی دفاع مقدس برپا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ساسان ناطق پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این برنامه برای اولین بار و به همت حوزه هنری در استان اردبیل اجرا می‌شود و هدف ما نشان دادن توانمندی هنرمندان این عرصه با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.
وی بیان داشت:‌ علاوه بر برنامه‌های موسیقی در عرصه ادبیات پایداری نیز در تابستان امسال شاهد برگزاری شب شعر و خاطره با عنوان «پایداری میان سطر‌ها» بودیم که با استقبال خوب مردم و علاقمندان مواجه شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: به همین مناسبت و با قدر دانستن گنج عظیم دستاوردهای دفاع مقدس از کتاب محمود مهدوی نویسنده مطرح عرصه جهاد و شهادت با عنوان «پلاکاردهای خالی گردان» رونمایی می‌شود.
ناطق در ادامه تصریح کرد:‌ در همین راستا حوزه هنری با دعوت از هنرمندان منتخب شمالغرب کشور برنامه تصویرسازی با عنوان «فرزندان صبح» را در پنجمین روز هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.
وی ضرورت توجه به ماهیت برنامه‌های فرهنگی هنری با موضوع جنگ و پایداری را یادآور شد و افزود: واحد آفرینش‌های ادبی و ادبیات مقاومت و حوزه هنری با دعوت و جذب هنرمندان سعی می‌کنند به موضوعات متنوع حوزه دفاع مقدس پرداختی عمیق داشته باشد تا علاقمندان را بیشتر با غنا و محتوای این برنامه‌ها آشنا کند.
سرپرست حوزه هنری استان اردبیل ادامه داد: ما در این زمینه تا کنون بیش از ده‌ها کتاب و برنامه شب شعر و خاطره را برگزار کردیم که با حضور علاقمندان و با استقبال عموم مردم مواجه شده است.
ناطق یکی از اولویت‌های حوزه هنری را در پرداختن به این مسائل توجه به غنا و ارزشمندی موضوعات و مباحث مطرح شده اعلام کرد.
وی در پایان سخنان خود افزود: اگر ما به دوران جنگ با دید هنری و انتقال مفاهیم و ارزش‌های آن ایام نگاه کنیم می‌توانیم با خلق بهترین آثار و ارزشمند‌ترین تحفه‌ها علاقمندان این حوزه را شایسته و مطلوب راضی و خشنود کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول